Asystentka Dyrektora (Warszawa, PL, 01-066)

karieranabank.pl 1 dzień temu

W naszym zespole będziesz odpowiadać za:

  • Wsparcie Dyrektora Departamentu oraz Dyrektorów Biur w codziennych obowiązkach.
  • Obsługę korespondencji przychodzącej i wychodzącej, papierowej i elektronicznej.
  • Planowanie i organizację spotkań, podroży służbowych i konferencji.
  • Przygotowywanie korespondencji i raportów, sporządzanie prezentacji i innych dokumentów z wykorzystaniem MS Office.
  • Zarządzanie dokumentacją, w tym przechowywanie i archiwizowanie dokumentów.
  • Przygotowanie i redagowanie pism.
  • Współpracę z innymi jednostkami organizacyjnymi banku, w celu zapewnienia sprawnego i skutecznego funkcjonowania Departamentu.

Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:

  • Masz wykształcenie wyższe.
  • Posiadasz min. roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w dużej organizacji.
  • Jesteś osobą samodzielną, sumienną, odpowiedzialną, wykazującą się inicjatywą w działaniu.
  • Masz umiejętność szybkiego i skutecznego rozwiązania problemów.
  • Posiadasz doskonałe umiejętności organizacyjne i zarządzania czasem.
  • Dobrze posługujesz się pakietem MS Office, w szczególności programy Word, Excel i PowerPoint.
  • Posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
  • Posługujesz się językiem angielskim.

Oferujemy Ci:

  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
  • Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania.
  • Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach.
  • Kartę MultiSport i Ubezpieczenie Grupowe na korzystnych warunkach.
  • System szkoleń i programów rozwojowych.
  • Przyjazną atmosferę w pracy.
Idź do oryginalnego materiału