Asystentka Dyrektora (Warszawa, PL, 01-066)
karieranabank.pl 1 dzień temu
W naszym zespole będziesz odpowiadać za:
- Wsparcie Dyrektora Departamentu oraz Dyrektorów Biur w codziennych obowiązkach.
- Obsługę korespondencji przychodzącej i wychodzącej, papierowej i elektronicznej.
- Planowanie i organizację spotkań, podroży służbowych i konferencji.
- Przygotowywanie korespondencji i raportów, sporządzanie prezentacji i innych dokumentów z wykorzystaniem MS Office.
- Zarządzanie dokumentacją, w tym przechowywanie i archiwizowanie dokumentów.
- Przygotowanie i redagowanie pism.
- Współpracę z innymi jednostkami organizacyjnymi banku, w celu zapewnienia sprawnego i skutecznego funkcjonowania Departamentu.
Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:
- Masz wykształcenie wyższe.
- Posiadasz min. roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w dużej organizacji.
- Jesteś osobą samodzielną, sumienną, odpowiedzialną, wykazującą się inicjatywą w działaniu.
- Masz umiejętność szybkiego i skutecznego rozwiązania problemów.
- Posiadasz doskonałe umiejętności organizacyjne i zarządzania czasem.
- Dobrze posługujesz się pakietem MS Office, w szczególności programy Word, Excel i PowerPoint.
- Posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
- Posługujesz się językiem angielskim.
Oferujemy Ci:
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
- Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania.
- Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach.
- Kartę MultiSport i Ubezpieczenie Grupowe na korzystnych warunkach.
- System szkoleń i programów rozwojowych.
- Przyjazną atmosferę w pracy.