W naszym zespole będziesz odpowiadać za:
- Planowanie, organizowanie i zarządzanie pracą Biura oraz Zespołów, a w szczególności nadzór nad terminowością i jakością wykonywanych prac
- Definiowanie standardów wewnętrznych w zakresie wycen i weryfikacji wartości nieruchomości oraz opracowywanie regulacji wewnętrznych w tym zakresie, w uzgodnieniu z innymi jednostkami Banku
- Nadzorowanie weryfikacji wycen nieruchomości mieszkaniowych oraz komercyjnych stanowiących zabezpieczenie wierzytelności Banku oraz wycen dla innych potrzeb zgodnie z wewnętrznymi regulacjami
- Organizacja współpracy i bieżąca kooperacja z wszystkimi uczestnikami procesu kredytowego
- Kreowanie rozwiązań procesowych i narzędziowych w tym definiowanie koordynowanie, wdrażanie wymagań i budowę narzędzi dla procesu wycen
- Pozyskiwanie i gromadzenie danych o rynku nieruchomości, monitorowanie rynku nieruchomości, uczestnictwo w zarządzaniu i tworzeniu baz danych wewnętrznych i zewnętrznych z obszaru rynku nieruchomości
- Współpraca z zewnętrznymi dostawcami raportów/operatów szacunkowych działającymi na zlecenie Banku
- Udział w projektach związanych z uznawalności zabezpieczeń oraz optymalizacją procesu wycen oraz RWA
Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:
- Posiadasz wykształcenie wyższe: ekonomia, prawo, nauki ścisłe i pokrewne
- Przez minimum 3 lata zarządzałeś/zarządzałaś zespołami eksperckimi w procesach kredytowych kredytów hipotecznych związanych z wyceną nieruchomości
- Znasz rynek oraz posiadasz minimum 10 lat doświadczenia w obszarze wycen i monitorowania wartości nieruchomości mieszkaniowych oraz komercyjnych
- Posiadasz uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego lub jesteś w trakcie uzyskiwania
- Masz wiedzę związaną z prawnym zabezpieczeniem wierzytelności kredytów detalicznych, w tym rejestracją zabezpieczeń w systemach operacyjnych banku
- Posiadasz umiejętności w zakresie kreowania rozwiązań procesowych i narzędziowych w obszarze zabezpieczeń
- Nie obce Ci są kompetencje obejmujące raportowanie, zarządzanie zmianą, ukierunkowanie na poprawę efektywności
- Posiadasz doświadczenie w prowadzeniu projektów i ich rozliczania
- Cechujesz się otwartością i umiejętnością współpracy wieloma obszarami w Banku
- Jesteś osobą systematyczną, odpowiedzialną, samodzielną i konsekwentną w działaniu.
- Lubisz pracować w dynamicznym środowisku pracy
Oferujemy Ci:
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
- Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania.
- Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach.
- Kartę MultiSport i Ubezpieczenie Grupowe na korzystnych warunkach.
- System szkoleń i programów rozwojowych.
- Dostęp do Wewnętrznej Giełdy Pracy.
- Przyjazną atmosferę w pracy.