Zakres podstawowych czynności: Do obowiązków specjalisty ds. współpracy z CUWJO należy - Miesięczne zamawianie środków finansowych w Wydziale Finansowym, Przesyłanie elektronicznie dowodów księgowych dzięki eDok (faktur, list płac ) Podawanie pisemnej informacji o przepracowanych godzinach i nadgodzinach Dokonywanie zmian w planie finansowym jednostki oświatowej w PABS Zamieszczanie w BIP danej jednostki informacji o stanie mienia komunalnego Wypełnianie deklaracji o podatku od nieruchomości jednostki oświatowej i przesyłanie do Urzędu Miasta Poznania Wystawianie faktur sprzedażowych w module Progman - Rozrachunki z tytułu dochodów osiąganych z najmów, Sporządzanie miesięcznych raportów kasowych i przesyłanie do CUWJO Sporządzanie deklaracji PFRON Sporządzanie deklaracji za gospodarowanie odpadami komunalnymi, Inwentaryzacja metodą spisu z natury Przesyłanie dokumentów do naliczeń wynagrodzeń dla AiO do 21 każdego miesiąca, godzin i nadgodzin nauczycieli, do 25 każdego miesiąca, Wprowadzanie do programu Progman Kadry nowych pracowników oraz zwalnianych pracowników, Wprowadzanie zmian składników wynagrodzenia do programu Progman Kadry, Przesyłanie informacji o zajęciach komorniczych, potraceniach, pożyczkach itp., Przesyłanie informacji o urlopach macierzyńskich, wychowawczych, bezpłatnych, Wprowadzanie w programie Kadry urlopów pracowników, Przesyłanie informacji o nagrodach jubileuszowych, odprawach, ekwiwalentach za urlop itp., Przesyłanie informacji o przyznawanych dodatkach, Przesyłanie skanów zawartych umów zleceń i o dzieło, Przesyłanie informacji o zmianach , które zgłaszają pracownicy (nr konta, zgłoszenie członków rodziny do ZUS itp. ) Złożenie dyspozycji i wskazanie osoby do pobrania zaliczki w banku, Sporządzanie sprawozdań z zakresu kadr Prowadzenie ubezpieczeń pracowników w oparciu o umowę z PZU.. - Wymagania obowiązkowe: Pracownik uprawniony jest do:- wykonywania kontroli wewnętrznej i bieżącej podlegającej badaniu rzetelności, lojalności i schematy obiegu dokumentów,- przestrzegania godzin pracy,- każdorazowego usprawiedliwienie nieobecności w pracy,- każde wyjście w godzinach pracy należy odnotować w "Zeszycie Wyjść",- przestrzegania przepisów BHP,- występowanie do dyrektora z wnioskiem o przeprowadzenie kontroli określonych zagadnień, które leżą w zakresie działania głównego księgowego -. - Wymagania pożądane: doświadczenie dotyczace ubezpieczeń -. - Oferty należy składać do 2024-11-30