Zakres podstawowych czynności: Osoba zatrudniona na stanowisku inspektora ds. kontaktów z mediami wykonywać będzie m. in. zadania związane z - tworzeniem i modyfikacją strategii medialnej SMMP, przygotowywaniem własnych informacji o działaniach SMMP przekazywanych mass mediom, przygotowywaniem i udzielaniem odpowiedzi na zapytania ze strony mass mediów, przygotowywaniem informacji do "Monitora Pracownika Straży", sporządzaniem sprawozdań prasowych, przygotowywaniem, wprowadzeniem oraz moderowaniem informacji zamieszczanych na stronie internetowej SMMP oraz na portalach społecznościowych, przygotowywaniem strony merytoryczno-organizacyjnej konferencji prasowych organizowanych przez Straż i ich prowadzenie, uczestnictwem w programach telewizyjnych i radiowych.. - Wymagania obowiązkowe: wykształcenie: minimum średnie - min. 5 lat stażu pracy, posiadanie pełnej umiejętności czynności prawnych, pełnia praw publicznych, nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.. - Wymagania pożądane: wykształcenie wyższe - min. 3 lata stażu pracy, doświadczenie na podobnym stanowisku, znajomość rynku medialnego, znajomość pakietu MS Office, umiejętność analitycznego myślenia oraz identyfikacji problemów i poszukiwania rozwiązań, dokładność, staranność i duża samodzielność, umiejętność pracy w zespole, doświadczenie i umiejętności z zakresu wystąpień publicznych, ukończone szkolenie podstawowe dla strażników gminnych.. - Oferty należy składać do 2024-12-06