Zakres podstawowych czynności: 1) tworzenie i aktualizacja planu zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych; - 2) przygotowanie dokumentów zamówienia; - 3) obsługa platform do procedowania zamówień; - 4) opiniowanie i rejestrowanie wniosków inicjujących postępowań bez stosowania prawa zamówień publicznych zgodnie z uregulowaniami wewnętrznymi; - 5) prowadzenie rejestrów umów do udzielonych zamówień, zleceń; - 6) kontrola dokumentów finansowo-księgowych pod względem zamówień publicznych; - 7) sprawozdawczość z udzielonych zamówień. -. - Wymagania obowiązkowe: 1) wykształcenie min. średnie; - 2) minimum roczne doświadczenie zawodowe w obszarze zamówień publicznych; - 3) znajomość Prawa Zamówień Publicznych; - 4) wiedza i umiejętności adekwatnego traktowania informacji służbowych; - 5) posiadanie obywatelstwa polskiego lub znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej; - 6) posiadanie pełnej umiejętności czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych; - 7) niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe. -. - Wymagania pożądane: 1) obsługa platform zamówieniowych; - 2) doświadczenie w obsłudze platformy ezamowienia.gov.pl. -. - Oferty należy składać do 2024-11-29