Firma jako całość to cykl warsztatów, stworzonych z myślą o managerach i właścicielach firm, którzy chcą w sposób kompleksowy i zintegrowany spojrzeć na zarządzanie swoją organizacją. Tym razem spotkamy się, by rozmawiać o AI w biznesie w kontekście komunikacji. Podczas spotkania uczestnicy dowiedzą się, jak sztuczna inteligencja może wspierać komunikację w firmie.
Serdecznie zapraszamy na kolejny warsztat z serii Firma jako całość — AI w biznesie w kontekście komunikacji, podczas którego uczestnicy dowiedzą się, jak sztuczna inteligencja może wspierać komunikację w firmie.
Firma jako całość to cykl warsztatów, stworzonych z myślą o managerach i właścicielach firm, którzy chcą w sposób kompleksowy i zintegrowany spojrzeć na zarządzanie swoją organizacją. Celem cyklu jest dostarczenie uczestnikom narzędzi, wiedzy oraz praktycznych umiejętności, które pozwolą na skuteczne zarządzanie wszystkimi kluczowymi obszarami firmy w perspektywie całości jej działalności.
W obecnych czasach, by osiągnąć trwały sukces, nie wystarczy optymalizować poszczególnych działów – należy działać strategicznie, patrząc na firmę jako całość, gdzie każda decyzja ma wpływ na inne obszary. Dlatego podczas warsztatów skupimy się na integracji strategii, procesów oraz narzędzi, które pomogą lepiej zarządzać zasobami, czasem, ryzykiem, zespołami i technologią.
Już 24 października w eNStudios (ul. Głogowska 216, 60-104 Poznań) spotkają się z Wami Barbara Majer-Giernat, Łukasz Kuciński, Krzysztof Rapacz.
Warsztat będzie koncentrować się na praktycznych zastosowaniach AI w obszarze automatyzacji komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, personalizacji przekazu oraz analityki danych w komunikacji z klientami i partnerami.
Zagadnienia poruszane na warsztacie:
Automatyzacja komunikacji, poprzez chatboty i systemy automatycznych odpowiedzi.
Personalizacja przekazu: Sztuczna inteligencja jako narzędzie do lepszego dopasowania treści komunikacyjnych do odbiorcy.
Analityka komunikacji: Jak zaawansowane narzędzia AI mogą analizować skuteczność komunikacji oraz identyfikować obszary do poprawy. Sporządzanie inteligentnych notatek ze spotkań i zebrań.
Warsztat będzie obejmować interaktywne ćwiczenia, podczas których uczestnicy poznają najlepsze praktyki i nowoczesne narzędzia wspomagające komunikację w oparciu o AI.
Dołącz, by odkryć, jak wykorzystać AI do budowania silniejszej i bardziej zintegrowanej komunikacji w Twojej firmie!
Link do zapisów: https://cdv.pl/wydarzenia/warsztat/ai-w-biznesie-w-kontekscie-komunikacji/
PROWADZĄCY:
Krzysztof Rapacz — Praktyk w zakresie tworzenia strategii i realizacji działań z obszaru nowoczesnej Komunikacji Wewnętrznej oraz CSR dla dużych przedsiębiorstw z branży e- commerce, IT oraz logistyki. Od ponad 10 lat przekładam cele strategiczne firm na działania angażujące pracowników i wspierające budowanie kultury organizacyjnej. Doświadczenie w Komunikacji Wewnętrznej, CSR i PR zdobywałem m.in. w Allegro, Amazon, H&M oraz RTB House. Odpowiadałem również za tworzenie od podstaw projektów i eventów wspierających cele społecznej odpowiedzialności biznesu w połączeniu z działaniami public policy.
Barbara Majer-Giernat – Certyfikowany trener biznesu, przedsiębiorca oraz ekspert zarządzania i komunikacji w biznesie. Współwłaściciel i Członek Zarządu AHEAD GROUP, właściciela trzech marek: Face2Face Smart Office Biuro na godziny, Ahead Capital oraz GoAhead Training. Łączę potencjał tego narzędzia z moją wiedzą oraz ponad 20 letnim doświadczeniem w zakresie projektów rozwojowych. Dzięki temu klienci, z którymi pracuję, uzyskują głębokie oraz trwałe zmiany, które generują wzrost biznesu.
Łukasz Kuciński — Prezes Zarządu AMS PRESTIGE – Akademia Menedżera Sprzedaży. Posiadam ponad 10 lat doświadczenia w prowadzeniu szkoleń z zakresu zarządzania, sprzedaży i marketingu. W latach 2003 – 2011 byłem Dyrektorem Działu Nauczania Języków Obcych w WSiP. Organizowałem konferencje na temat sprzedaży i przedsiębiorczości. Występowałem jako prelegent i mówca na konferencjach: Nowoczesne Techniki Sprzedaży. Partner merytoryczny studiów podyplomowych Akademia Menedżera Sprzedaży. Prowadzę bloga o Sprzedaży, Zarządzaniu i Marketingu, jestem stałym autorem magazynu World Business Class. Jestem współautorem książki „Firma Jako Całość – Porządkowanie Chaosu Korporacyjnego”, Onepress 2019.