Gość: Maciej Aniserowicz. Pełny opis odcinka MWF 294: https://l.malawielkafirma.pl/p-294
W tym odcinku:
0:45 T. Wainwright „Narkonomia" (recenzja)
3:17 Gdzie Maciej uczył się tworzenia i sprzedawania kursów online?
8:42 Dlaczego kurs DNA był kierowany do zaawansowanych programistów?
15:26 Czy kurs online kanibalizuje sprzedaż szkoleń stacjonarnych?
17:29 Skąd wzięła się nazwa kursu Droga Nowoczesnego Architekta (DNA)?
19:13 Jak sprawdzić czy treść kursu odpowiada potrzebom grupy docelowej?
23:03 Jak zachęcić uczestników do wypełniania ankiet?
24:33 Czy udostępnianie darmowych merytorycznych treści zmniejsza sprzedaż kursu?
29:13 Jak ankiety mogą pomóc w ustaleniu ceny kursu?
40:04 Jak stworzyć stronę lądowania (landing page) do kursu online?
45:55 Jakie materiały wysyłać osobom zapisanym na listę oczekujących?
51:53 Gdzie szukać osób potencjalnie zainteresowanych zakupem kursu?
59:44 Jak przebiegała przedsprzedaż kursu DNA?
1:07:39 Czym różniła się przedsprzedaż od późniejszej kampanii sprzedażowej?
1:18:20 Kiedy warto współpracować z partnerami afiliacyjnymi?
1:19:50 Jaki kanał poza e-mailem jest najbardziej skuteczny w sprzedaży kursu?
1:23:11 Jak poradzić sobie z presją związaną z sukcesem kursu?
1:29:21 Jaka jest rola społeczności w kursie online?
1:32:31 Jakie były wpadki i błędy podczas sprzedaży kursu DNA?
1:40:06 Co jeszcze wpłynęło na sukces sprzedaży kursu DNA?
Posłuchaj też:
174: Jak angażować uczestników kursów online https://l.malawielkafirma.pl/p-174
250: Nauczył się Excela na etacie, dziś robi na nim biznes https://l.malawielkafirma.pl/p-250
186: Czy robisz te błędy, tworząc kursy online? https://l.malawielkafirma.pl/p-186
Bądźmy w kontakcie:
Instagram: https://l.malawielkafirma.pl/p-instagram
Facebook: https://l.malawielkafirma.pl/p-facebook
YouTube: https://l.malawielkafirma.pl/p-youtube
Zdobądź dostęp do dodatkowych materiałów! Dołącz bezpłatnie do Klubu MWF: https://l.malawielkafirma.pl/p-klub