3 filary sukcesu na TikToku, czyli kopiowanie Twojej reklamy z Facebooka nie ma sensu

2 lat temu
Gdyby trzy lata temu ktoś powiedział, iż najskuteczniejszą reklamą Twojej firmy będzie ruchomy filtr nakładający na zdjęcie Twojego produktu oczy oraz usta naśladujące tekst z mema – można by było uznać, iż z tą osobą jest coś nie tak. Świat jednak zmienia się gwałtownie i na początku 2020 roku TikTok szturmem wbił się do świata internetu, łącząc Vine i Musical.ly, czyli to, co sieć miała wówczas najlepszego do zaoferowania.
To sprawiło, iż świat marketingu zaczął przeżywać zmiany, jakich nie było od czasu powstania Facebooka i Instagrama. Odtąd umiejętność tworzenia viralowych materiałów wideo i bycia na bieżąco ze światem popkultury stały się sto razy ważniejsze niż to, jakim sprzętem...
Idź do oryginalnego materiału