Gość: Paweł Mielczarek. Pełny opis odcinka MWF 382: https://l.malawielkafirma.pl/p-382
W tym odcinku:
3:44 M. Wieczorek „48-godzinna doba” (recenzja)
5:31 Jakie są doświadczenia Pawła w tworzeniu i sprzedaży kursów online?
8:12 W jaki sposób Paweł buduje swoją bazę potencjalnych klientów?
13:46 Z czego wynika i na czym polega różnica w podejściu Pawła do tworzenia kursu online?
20:23 Ile osób liczył zespół pracujący przy sprzedaży kursu Pawła?
27:24 Jak wyglądały webinary sprzedażowe organizowane przez Pawła?
35:40 Jakie produkty można znaleźć w ofercie sprzedażowej Pawła?
40:10 Czy Paweł mierzy się z zarzutami, iż sprzedaje tę samą wiedzę w różnych opakowaniach?
42:27 W jaki sposób można pomóc klientom, którym zależy na produkcie, ale ich na niego nie stać?
44:56 Jak przygotować na tyle wartościowy tani produkt, żeby przekonać klienta do zakupu droższego?
Posłuchaj też:
342: Sprawdź pomysł na kurs online w 3 krokach https://l.malawielkafirma.pl/p-342
174: Jak angażować uczestników kursów online | Jacek Wolniewicz https://l.malawielkafirma.pl/p-174
270: Czy warto dziś sprzedawać na Allegro? | Paweł Mielczarek https://l.malawielkafirma.pl/p-270
Bądźmy w kontakcie:
Instagram: https://l.malawielkafirma.pl/p-instagram
Facebook: https://l.malawielkafirma.pl/p-facebook
YouTube: https://l.malawielkafirma.pl/p-youtube
Zdobądź dostęp do dodatkowych materiałów! Dołącz bezpłatnie do Klubu MWF: https://l.malawielkafirma.pl/p-klub