391: Rzuciła IT, żeby opiekować się kotami. Opłaciło się? | Joanna Szopińska

2 lat temu
Masz pomysł na niszowy biznes i nie wiesz, czy to wypali? Zastanawiasz się, jak zbadać swoją grupę docelową i w jaki sposób dowiedzieć się, czego potrzebują twoi potencjalni klienci? Poznaj historię przedsiębiorczymi, która rzuciła pracę w IT i założyła firmę usługową, w którą na początku mało kto wierzył.

Gość: Joanna Szopińska. Pełny opis odcinka MWF 391: https://l.malawielkafirma.pl/p-391

W tym odcinku:

1:47 M. Małek „Kotografia w jednym pazurku” (recenzja)
4:55 Czym Joanna się zajmowała, zanim założyła biznes związany z opieką nad kotami?
9:36 Skąd Joanna wiedziała, iż jej pomysł na biznes ma szansę wypalić?
16:12 Jak wykorzystać obecność w grupie na Facebooku do poznania swojej grupy docelowej?
26:02 W jaki sposób rozwijać biznes poprzez zatrudnianie nowych ludzi?
36:07 Czy Joanna napotykała trudności i miała chwile zwątpienia w swoją działalność?


Sponsorem odcinka jest kurs dla podcasterów PodcastPro: https://podcastpro.pl/

Posłuchaj też:

301: Niskie ceny rujnują twoją opinię? | Veronika Lewandowska-Biedrzycka https://l.malawielkafirma.pl/p-301
261: Kulisy pracy z wymagającymi klientami | Andrzej Samociuk https://l.malawielkafirma.pl/p-261
317: Rzuciła korpo dla własnej firmy – czy było warto? | Lidia Krawczyk https://l.malawielkafirma.pl/p-317

Bądźmy w kontakcie:

Instagram: https://l.malawielkafirma.pl/p-instagram
Facebook: https://l.malawielkafirma.pl/p-facebook
YouTube: https://l.malawielkafirma.pl/p-youtube

Zdobądź dostęp do dodatkowych materiałów! Dołącz bezpłatnie do Klubu MWF: https://l.malawielkafirma.pl/p-klub
Idź do oryginalnego materiału