Agnieszka Klimczak po raz kolejny w jury Cannes Lions

1 rok temu

Agnieszka Klimczak po raz kolejny w jury Cannes Lions
Będzie oceniała zgłoszenia w kategorii Direct.

Agnieszka Klimczak, Creative Partner FCB&theMilkman, będzie po raz kolejny w składzie jury festiwalu Cannes Lions – w tym roku w shortlist jury w kategorii Direct. Jako juror oceniała również prace w tegorocznym One Show. Agnieszka Klimczak będzie już po raz drugi w jury Cannes Lions, wcześniej w 2018 w kategorii Brand Experience&Activation.

W swojej karierze zdobyła ponad 90 nagród i była wielokrotnie w składzie jurorskim polskich i zagranicznych konkursów takich jak: One Show, Cannes Lions, LIA, Clio, Cristal Festival, KTR.

Niedawno zakończyła podwójną kadencję w zarządzie KTR, gdzie przez lata wpływała na podnoszenie poziomu kreatywności na rodzimym rynku. Jako creative partner w FCB&theMilkman dba o jakość kreacji i projektów Klientów oraz rozwój kompetencji kreatywnych agencji.

Idź do oryginalnego materiału