Allegro – kampania employer brandingowa na prawdziwych przykładach naszych pracowników

1 miesiąc temu

Właśnie wystartowała najnowsza kampania promująca pracę w zespołach Allegro. W ramach prowadzonych działań promocyjnych firma pokazuje, jak różnorodne mogą być ścieżki rozwoju w ramach jej międzynarodowych struktur.

Kampania przedstawia historie pracowników Allegro z Polski, Czech oraz Słowenii poprzez pryzmat ich różnorodnych ścieżek kariery i zawodowych zmian. Działania promocyjne pokazują, w jak wielu dziedzinach specjalizują się pracownicy najpopularniejszej platformy zakupowej w Polsce, i w jak różnych kierunkach mogą się rozwijać w firmie.

W Allegro bardzo cenimy rozwój naszych zespołów. Nasza najnowsza kampania employer brandingowa na prawdziwych przykładach naszych pracowników pokazuje, jak odważne pomysły na zmianę swoich ścieżek mieli nasi koledzy i jak wiele możliwości rozwoju talentów oferuje Allegro. Zależało nam, aby kampania zaskakiwała i przyciągała uwagę potencjalnych kandydatów, dlatego zainspirowaliśmy się sztuką, by pokazać całą galerię możliwości rozwoju w naszej firmie ⎼ podkreśla Olga Roloff-Woszczyk, starsza specjalistka ds. employer brandingu w Allegro.

Za koncept kreatywny i realizację kampanii odpowiada agencja LUCKYYOU. W ramach kampanii realizowane będą działania promocyjne w mediach tradycyjnych oraz w mediach społecznościowych w serwisach takich jak: LinkedIn, Instagram, Facebook, Google oraz YouTube. Kampania obejmuje trzy kraje: Polskę, Czechy oraz Słowenię. Międzynarodowej kampanii digital towarzyszyć będą formaty OOH i DOOH dostępne w Poznaniu i Warszawie.

Informacje o dostępnych możliwościach zatrudnienia w Allegro znaleźć można na stronie: https://jobs.allegro.eu/development-opportunities/

Idź do oryginalnego materiału