ANATOMIA BRIEFU – JAK ZDIAGNOZOWAĆ SWOJE POTRZEBY MARKETINGOWE? webinar, 17 września🩺

wzp.org.pl 2 miesięcy temu

Jak zdiagnozować swoje potrzeby marketingowe?

Czy Twój brief marketingowy rzeczywiście odzwierciedla potrzeby Twojego biznesu? A może dopiero zastanawiasz się, czy w ogóle warto go stworzyć?

Weź udział w webinarze 17 września o 10:00 i dowiedz się, jak zdiagnozować swoje potrzeby marketingowe, stworzyć brief i uniknąć przy tym błędów.

ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ https://inmarketing.pl/anatomia-briefu/

Czego dowiesz się podczas webinaru?

Diagnoza celu

Jak dobrze zdiagnozować cele i potrzeby swojej marki i zawrzeć je w briefie?

Elementy briefu

Z jakich elementów składa się brief i jak je skonstruować?

Prawidłowa konstrukcja

Jakie są najczęstsze błędy podczas pisania briefu i jak ich uniknąć?

Case Studies

Case study: teoria w działaniu – analiza realnych przypadków.

Warsztat

Briefing na żywo: wspólna diagnoza celów i strategii w czasie rzeczywistym.

Q&A

Podczas webinaru możesz zadawać pytania w sesji Q&A, aby pogłębić temat i omówić indywidualne przypadki.

ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ https://inmarketing.pl/anatomia-briefu/

Weź udział w warsztacie!

Teoria to nie wszystko, dlatego chcemy pokazać jak wykorzystać wiedzę w praktyce. Spotkanie zakończymy diagnozą briefu live!

To doskonała okazja, aby od razu zastosować zdobytą wiedzę teoretyczną w praktyce.

Idź do oryginalnego materiału