Archiwista

altenpolska.pl 9 miesięcy temu

Archiwista

Lokalizacja: Poznań

Dlaczego My?

Twoje zadania

  • Sortowanie poczty zaadresowanej do PF-1/2
  • Skanowanie papierowych faktur zakupowych i przekazywanie ich do weryfikacji
  • Archiwizacja faktur/rachunków według ustalonych wytycznych w ramach działu PF-1/2
  • Comiesięczna kontrola segregatorów przeznaczonych do archiwizacji – kontrola braków
  • Odbiór poczty adresowanej do Działu
  • Analiza danych powiązana z fakturami zakupowymi
  • Archiwizacja dokumentów księgowych
  • Systematyczne i zgodne z ustalonymi przepisami w Polsce oraz wytycznymi organizacyjnymi firmy, prowadzenie archiwum dokumentów finansowych i płacowych dla całego działu Rachunkowości
  • Opracowanie do 31 stycznia każdego roku terminarza i ewentualnych zmian w zasadach przejmowania dokumentów finansowych i płacowych do archiwum, obowiązujących na dany rok
  • Terminowe udostępnianie dokumentów finansowych i płacowych z archiwum do kontroli podatkowych, dewizowych, rewizji wewnętrznych firmy lub na potrzeby wewnętrzne firmy za zgodą kierownika Działu
  • Niszczenie dokumentów zgodnie z wytycznymi organizacyjnymi i instrukcjami
  • Terminowe archiwizowanie w formie elektronicznej i papierowej zawiadomień do Urzędu Skarbowego dot. umów samofakturowania z dostawcami materiału bezpośrednich do produkcji w firmie zgodnie z wytycznymi instrukcji roboczej Działu
  • Terminowe archiwizowanie w formie elektronicznej i papierowej akceptacji dostawców materiałów bezpośrednich na wysyłkę faktur z podpisem elektronicznym oraz porozumień o zmianę waluty rozliczenia zgodnie z wytycznymi instrukcji roboczej Działu
  • Odbiór poczty adresowanej do Działu

Nasze wymagania

  • Dyspozycyjność do pracy stacjonarnej w Poznaniu
  • Umiejętność obsługi skanera i komputera

Oferujemy

  • Możliwość wyboru rodzaju kontraktu: B2B lub umowa o pracę
  • Stabilną i długoterminową współpracę
  • Jasno zdefiniowaną ścieżkę kariery u europejskiego lidera w doradztwie inżynieryjnym i IT
  • Udział w konferencjach branżowych, szkoleniach i warsztatach oraz spotkaniach integracyjnych
  • Możliwość odbycia kursów i zdobycia certyfikacji
  • Możliwość relokacji w ramach lokalnych oddziałów ALTEN Polska
  • Współpracę z dedykowanym Business Development Managerem
  • Pracę w firmie z certyfikatem #GreatPlaceToWork

Benefity

  • Prywatna opieka medyczna Medicover
  • Prywatna opieka dentystyczna Medicover
  • Platforma zakupowa Medicover Benefits / karta sportowa Medicover
  • Program poleceń pracowników ALTEN Talenty
  • Dostęp do platformy e-learningowej
  • Wyprawka dla nowonarodzonego dziecka pracownika
  • Ubezpieczenie grupowe na życie
  • Możliwość udziału w programie emerytalnym

Nie czekaj i dołącz do naszego zespołu!

UWAGA: Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Aplikuj teraz!

Dodatkowe informacje

Wzór zgody na przetwarzanie danych osobowych

Prosimy o zamieszczenie w CV następującej zgody:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnej i przyszłej rekrutacji przez firmę ALTEN Polska Spółka z o.o., ul Pańska 73, 00-834 Warszawa, (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych)).

Formy zatrudnienia

Umowa o pracę / B2B

Idź do oryginalnego materiału