Archiwista
Lokalizacja: Poznań
Dlaczego My?
Twoje zadania
- Sortowanie poczty zaadresowanej do PF-1/2
- Skanowanie papierowych faktur zakupowych i przekazywanie ich do weryfikacji
- Archiwizacja faktur/rachunków według ustalonych wytycznych w ramach działu PF-1/2
- Comiesięczna kontrola segregatorów przeznaczonych do archiwizacji – kontrola braków
- Odbiór poczty adresowanej do Działu
- Analiza danych powiązana z fakturami zakupowymi
- Archiwizacja dokumentów księgowych
- Systematyczne i zgodne z ustalonymi przepisami w Polsce oraz wytycznymi organizacyjnymi firmy, prowadzenie archiwum dokumentów finansowych i płacowych dla całego działu Rachunkowości
- Opracowanie do 31 stycznia każdego roku terminarza i ewentualnych zmian w zasadach przejmowania dokumentów finansowych i płacowych do archiwum, obowiązujących na dany rok
- Terminowe udostępnianie dokumentów finansowych i płacowych z archiwum do kontroli podatkowych, dewizowych, rewizji wewnętrznych firmy lub na potrzeby wewnętrzne firmy za zgodą kierownika Działu
- Niszczenie dokumentów zgodnie z wytycznymi organizacyjnymi i instrukcjami
- Terminowe archiwizowanie w formie elektronicznej i papierowej zawiadomień do Urzędu Skarbowego dot. umów samofakturowania z dostawcami materiału bezpośrednich do produkcji w firmie zgodnie z wytycznymi instrukcji roboczej Działu
- Terminowe archiwizowanie w formie elektronicznej i papierowej akceptacji dostawców materiałów bezpośrednich na wysyłkę faktur z podpisem elektronicznym oraz porozumień o zmianę waluty rozliczenia zgodnie z wytycznymi instrukcji roboczej Działu
- Odbiór poczty adresowanej do Działu
Nasze wymagania
- Dyspozycyjność do pracy stacjonarnej w Poznaniu
- Umiejętność obsługi skanera i komputera
Oferujemy
- Możliwość wyboru rodzaju kontraktu: B2B lub umowa o pracę
- Stabilną i długoterminową współpracę
- Jasno zdefiniowaną ścieżkę kariery u europejskiego lidera w doradztwie inżynieryjnym i IT
- Udział w konferencjach branżowych, szkoleniach i warsztatach oraz spotkaniach integracyjnych
- Możliwość odbycia kursów i zdobycia certyfikacji
- Możliwość relokacji w ramach lokalnych oddziałów ALTEN Polska
- Współpracę z dedykowanym Business Development Managerem
- Pracę w firmie z certyfikatem #GreatPlaceToWork
Benefity
- Prywatna opieka medyczna Medicover
- Prywatna opieka dentystyczna Medicover
- Platforma zakupowa Medicover Benefits / karta sportowa Medicover
- Program poleceń pracowników ALTEN Talenty
- Dostęp do platformy e-learningowej
- Wyprawka dla nowonarodzonego dziecka pracownika
- Ubezpieczenie grupowe na życie
- Możliwość udziału w programie emerytalnym
Nie czekaj i dołącz do naszego zespołu!
UWAGA: Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Aplikuj teraz!
Dodatkowe informacje
Prosimy o zamieszczenie w CV następującej zgody:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnej i przyszłej rekrutacji przez firmę ALTEN Polska Spółka z o.o., ul Pańska 73, 00-834 Warszawa, (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych)).
Umowa o pracę / B2B