AT&T przez cały czas nie chce oferować usług telefonii stacjonarnej w Kalifornii

cyberfeed.pl 3 tygodni temu


AT&T nie może wyłączyć usługi telefonii stacjonarnej klientom w całej Kalifornii. W orzeczenie w czwartekKalifornijska Komisja ds. Usług Publicznych (CPUC) odrzuciła wniosek AT&T o zwolnienie jej z obowiązków przewoźnika ostatniej szansy (COLR), jak poinformowała wcześniej Ars Technica I Wiadomości CBS.

Od 1996 roku AT&T posiada w Kalifornii certyfikat COLR, który zapewnia każdemu w stanie dostęp do niedrogich i niezawodnych usług telefonicznych. Niektórzy mieszkańcy Kalifornii — szczególnie ci mieszkający w odległych obszarach — zaczęli polegać na usługach telefonii stacjonarnej, ponieważ umożliwiają one wykonywanie połączeń alarmowych choćby wtedy, gdy nie ma prądu lub usługa komórkowa nie jest dostępna.

Wcześniej w tym roku, AT&T zapytało CPUC zostać zwolniony z obowiązków wyznaczonego przewoźnika, powołując się na szeroką dostępność usług mobilnych i VoIP. W swoim wniosku AT&T argumentuje, iż „ekonomiczne uzasadnienie” dla COLR już nie istnieje, ponieważ w całym stanie dostępne są alternatywne usługi głosowe po „rozsądnych stawkach” i „oparte na lepszych technologiach”. Firma dodaje, iż „ponosi znaczne koszty utrzymania i obsługi” miedzianej sieci stacjonarnej, podczas gdy konkurenci nie muszą tego robić. AT&T twierdzi, iż będzie przez cały czas świadczyć usługi telefonii stacjonarnej na obszarach, gdzie nie ma innej dostępnej alternatywy.

„AT&T nie wykazało dostępności dostawców zastępczych, którzy chcieli i byliby w stanie pełnić funkcję COLR”.

Jednak CPUC odrzucił wniosek AT&T. Agencja twierdzi, iż „AT&T nie wykazała dostępności dostawców zastępczych, którzy chcą i mogą pełnić funkcję COLR”. W decyzji przytoczono także komentarze publiczne, które podnosiły kwestię „zawodności” usług mobilnych i VoIP. AT&T jest teraz nalega na nowe zasady to zmieniłoby sposób, w jaki Kalifornia wyznacza COLR.

„Żaden klient nie pozostanie bez usług głosowych i usług 911” – mówi Marc Blakeman, prezes AT&T California, w oświadczeniu przesłanym pocztą elektroniczną do Krawędź. „Jesteśmy w pełni zaangażowani w utrzymywanie kontaktu naszych klientów, podczas gdy współpracujemy z przywódcami stanów nad politykami zapewniającymi przemyślaną transformację, która zapewni wszystkim Kalifornijczykom nowoczesną komunikację”.



Source link

Idź do oryginalnego materiału