Balmain wprowadza wirtualne przymiarki. AI podbija branżę

fashionbiznes.pl 1 rok temu

Poznaliśmy efekty współpracy francuskiego domu mody z firmą technologiczną Bods. Wszyscy klienci internetowego kanału sprzedaży Balmain mogą korzystać już ze spersonalizowanego, wirtualnego dopasowywania produktów.

Przeczytaj również: Polski producent odzieży zapłaci blisko milion złotych kary. UOKiK wygrywa sądową batalię

Dlaczego Bods?

Założona przez Christine Marzano w 2021 roku firma oferuje sprzedawcom detalicznym cyfrową technologię stylizacji 3D wykorzystującą sztuczną inteligencję. Dzięki proponowanym rozwiązaniom klienci marek współpracujących z Bods mogą korzystać z wirtualnych przymierzalni.

Przeczytaj również: Te buty na zimę robią wrażenie

Balmain x Bods

Francuski dom mody jest kolejnym podmiotem z segmentu marek premium, który wprowadził do swojego e-commerce’u możliwość tworzenia przez kupujących spersonalizowanych awatarów 3D, które następnie stylizowane są w cyfrowe odtworzenia charakterystycznych i wybiegowych projektów marki. Początkowo udostępniono siedem gotowych do noszenia produktów. Na późniejszym etapie pojawić ma się ich więcej. Balmain chce dodać, chociażby te wykorzystane podczas paryskiego Fashion Weeku.

Wiedząc, iż cyfrowe odtworzenia Bods wiernie odzwierciedlają unikalne podpisy, wzory i projekty Balmain, podczas gdy fitmapa firmy i detale true-life pomagają zapewnić idealne dopasowanie, wierzymy, iż Bods znacznie pomoże naszym klientom Balmain w podejmowaniu pewniejszych decyzji. Ta dodatkowa pewność poprawi nasz współczynnik konwersji i ostatecznie obniży wskaźniki zwrotów – powiedział Simon Cottigny, dyrektor ds. cyfrowych Balmain. Wdrożenie technologii od Bods ma okazać się ważnym krokiem w stronę zaangażowania domu mody w zrównoważony rozwój. Innowacyjne środki mają zmniejszyć produkcję odpadów i obniżyć koszty wysyłki.

Przeczytaj również: Witaminowe shoty na śniadanie: 3 przepisy

Zdjęcie główne: Bods mat. prasowy

Idź do oryginalnego materiału