W naszym zespole będziesz odpowiadać za:
- Zarządzanie nieruchomościami będących w posiadaniu Banku Pekao S.A w szczególności:
- Kompleksowa administracja wewnętrzną aplikacją do zarządzania zasobami w nieruchomościach Banku w całej Polsce. W tym obsługa zgłoszeń w ramach Helpdesk’u dla klienta wewnętrznego, projektowanie i wdrożenie udoskonaleń i nowych funkcjonalności.
- Wykonywanie obowiązków w obszarze zarzadzania siedzibą Banku w której pracują organizacyjne Banku.
Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:
- Ukończyłeś studia wyższe lub jesteś w trakcie ostatniego roku nauki (kierunki ekonomia, zarządzanie, informatyka, matematyka, bankowość lub finanse)
- Chcesz zdobyć doświadczenie z obszaru zarządzania nieruchomościami.
- Posiadasz umiejętność pracy w grupie, cenisz sobie kontakt i pracę z ludźmi
- Jesteś osobą zaangażowaną w powierzone obowiązki, sumienną i dokładną
- Jesteś otwarty na nowe wyzwania i gwałtownie się uczysz
- Swobodnie posługujesz się aplikacjami pakietu MS Office
-
Dodatkowo:
- Znasz zagadnienia związane z informacją zarządczą/MIS
- Interesują Cię zagadnienia automatyzacji w procesowaniu danych
- Znasz Excel w stopniu zaawansowanym.
Oferujemy Ci:
- 4-5 miesięczny staż w ramach umowy o pracę, rozpoczynający się w lipcu
- Płatny urlop „na sesję”
- System szkoleń i programów rozwojowych
- Wsparcie Mentora i współpracę z Ekspertami, którzy chętnie dzielą się wiedzą i doświadczeniem
- Udział w wyjątkowych inicjatywach realizowanych w banku m.in. wewnętrznych akcjach charytatywnych, ekologicznych, sportowych
- Dostęp do Wewnętrznej Giełdy Pracy
- Przyjazną atmosferę w pracy