Bartek Kotowicz: W brandingu można zrobić wszystko – o ile jest to przymyślane i dostosowane do celu

1 rok temu
Czym dokładnie jest branding i jak jego znaczenie zmieniło się na przestrzeni lat? Czy rola designu i projektowania w marketingu jest niedoceniana? Bartek Kotowicz to head of brand development w Semcore i założyciel i członek zarządu IBRA Instytutu Brandingowego. Z Bartkiem rozmawiamy m.in. o tym, czy jest branding i jak jest w tej chwili postrzegany, a także o tym, jaką rolę w marketingu pełni design i projektowanie.


– Branding to proces ścierania się trzech płaszczyzn. Ambicji twórców, właścicieli, managementu. Możliwości biznesowych, ale także możliwości danej kategorii rynkowej i samego rynku, czy też kultury konsumentów w danym kraju. A także potrzeby odbiorców, czyli tego, co z jednej strony twórcy marki chcieliby przekazać i co mogą zrobić, a z drugiej strony tego, czego odbiorcy chcą – mówi Bartek Kotowicz.
Sprawdź najnowszy...
Idź do oryginalnego materiału