BARTŁOMIEJ JOJCZYK: Naszym celem jest to, żeby zamknąć fundację do 2030 roku

1 rok temu
Jak ważna jest kooperacja z partnerami biznesowymi dla funkcjonowania fundacji?Jak polskim firmom udaje się realizować działania z zakresu CSR? Czy kampanie tworzone przez organizacje non-profit są skuteczne? O tym rozmawiamy z Bartłomiejem Jojczykiem – prezesem zarządu w Fundacji Dobrych Inicjatyw. Placówek opiekuńczo-wychowawczych mamy w Polsce około 1700, a samych podopiecznych jest 16-17 tysięcy. Statystyki pokazują, iż ponad 50 proc. osób, które wychodzą z placówek, wraca do środowisk dysfunkcyjnych. 30 proc. rejestruje się natomiast jako osoby bezrobotne. Rzeczywistość, z którą spotykają się po wyjściu z ośrodka bywa zaskakująca. Dlaczego kooperacja partnerów biznesowych z fundacją jest tak ważna? Czy kończy się jedynie na wsparciu finansowym?
O to zapytaliśmy Bartłomieja Jojczyka, prezesa Fundacji Dobrych Inicjatyw, której celem jest to, by:


do 2030 roku każde dziecko znajdujące się w placówce opiekuńczo-wychowawczej w Polsce miało dostęp do najlepszego programu...
Idź do oryginalnego materiału