Biuro Koordynacji Projektów i Rewitalizacji Miasta poszukuje kandydatów na stanowisko ds. rozliczeń budżetowych

2 tygodni temu
Zakres podstawowych czynności: opracowanie projektów aktów prawnych, regulaminów, umów związanych z udzielaniem dotacji na wykonanie systemów deszczowych do zatrzymania i wykorzystywania opadów udział w działaniach promocyjnych, informacyjnych związanych z udzielaniem dotacji na wykonanie systemów deszczowych do zatrzymania i wykorzystywania opadów przeprowadzenie procedury naboru wniosków o udzielenie dotacji i ich rozliczenie prowadzenie ewidencji złożonych wniosków o dotację na wykonanie systemów deszczowych do zatrzymania i wykorzystywania opadów organizowanie, prowadzenie lub udział w wizjach lokalnych w terenie dotyczących udzielonych dotacji celowych, weryfikacja dokumentacji i sporządzenie protokołów sporządzanie sprawozdań w zakresie udzielonych dotacji prowadzenie spraw w zakresie obsługi finansowej udzielonych dotacji, w tym postępowań administracyjnych. - Wymagania obowiązkowe: wykształcenie wyższe doświadczenie w jednostkach administracji publicznej znajomość przepisów związanych z finansami publicznymi bardzo dobra organizacja pracy własnej umiejętność współpracy w zespole bardzo dobra umiejętność obsługi komputera - Pakiet Office wysoki poziom umiejętności społecznych. - Wymagania pożądane: wykształcenie wyższe na kierunkach ekonomicznych, administracja, ochrona środowiska doświadczenie zawodowe w zakresie finansów publicznych lub obsługi dotacji studia podyplomowe/kursy/szkolenia z zakresu finansów i rachunkowości ogólna znajomość zagadnień związanych z ochroną środowiska. - Oferty należy składać do 2024-05-19
Idź do oryginalnego materiału