Biuro Spraw Lokalowych poszukuje kandydatów na stanowisko ds. współpracy ze spółkami mieszkaniowymi

1 tydzień temu
Zakres podstawowych czynności: przygotowywanie projektów umów i aktów prawnych z obszaru gospodarowania zasobem mieszkaniowym Miasta Poznania, w tym umów z Zarządem Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. i Poznańskim Towarzystwem Budownictwa Społecznego sp. z o.o. monitorowanie realizacji i sposobu finansowania zadań powierzonych spółkom mieszkaniowym na mocy ww. umów, w tym wysokości otrzymanych przez spółki środków w ramach pomocy publicznej kooperacja ze spółkami mieszkaniowymi, w tym przy opracowywaniu sprawozdań z realizacji zadań powierzonych kooperacja z Biurem Nadzoru Właścicielskiego UMP w zakresie nadzoru nad spółkami mieszkaniowymi. - Wymagania obowiązkowe: wykształcenie wyższe umiejętność opracowywania projektów umów lub aktów prawnych znajomość zasad funkcjonowania spółek prawa handlowego umiejętność analizy danych bardzo dobra umiejętność obsługi pakietu MS Office. - Wymagania pożądane: kierunki studiów: prawo, administracja, zarządzanie, kierunki ekonomiczne studia podyplomowe/kursy: pomoc publiczna, finanse i rachunkowość, finanse publiczne, audyt wiedza z zakresu prawa mieszkaniowego i podstawowych zasad rachunkowości doświadczenie w pracy związanej z nadzorem/controllingiem, analizami finansowymi, pomocą publiczną doświadczenie w jednostkach administracji publicznej. - Oferty należy składać do 2024-10-24
Idź do oryginalnego materiału