Biuro Zamówień Publicznych poszukuje kandydatów na stanowisko ds. prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego

2 tygodni temu
Zakres podstawowych czynności: Samodzielne prowadzenie spraw związanych z obsługą postępowań o udzielenie zamówień publicznych na potrzeby Urzędu poprzez min - przygotowanie niezbędnych dokumentów do wszczęcia i prowadzenia przydzielonego postępowania pełnienie funkcji Przewodniczącego Komisji w przydzielonych postępowaniach sporządzanie protokołów z czynności komisji udzielanie porad i wyjaśnień wydziałom/biurom Urzędu przy opracowywaniu materiałów źródłowych w przydzielonych postępowaniach wspieranie członków komisji przetargowych oraz sądów konkursowych w zakresie merytorycznego prowadzenia postępowań. - Wymagania obowiązkowe: wykształcenie wyższe co najmniej 6-miesięczne doświadczenie zawodowe w obszarze zamówień publicznych znajomość prawa zamówień publicznych umiejętność prowadzenia negocjacji dobra znajomość Pakietu MS Office oraz edytora prawnego. - Wymagania pożądane: wykształcenie magisterskie kierunkowe: prawo, administracja, ekonomia doświadczenie w pracy w jednostce sektora finansów publicznych kursy/szkolenia z zakresu prawa zamówień publicznych. - Oferty należy składać do 2024-05-05
Idź do oryginalnego materiału