BoomBit kończy prace nad pierwszą aplikacją – Short Reels

13 godzin temu

Warszawa, 05.09.2025 (ISBnews) – BoomBit zgodnie z zapowiedziami kończy pracę nad pierwszą w historii Grupy aplikacją – Short Reels, której soft launch właśnie wystartował, poinformował prezes Marcin Olejarz.

“Nasze wyniki w sierpniu były na poziomie zbliżonym do większości tegorocznych miesięcy. Patrzymy już na wrzesień, w którym planujemy kilka premier i softlaunchy. Wśród najważniejszych tytułów są ‘Big Helmets: Warriors of Destiny’ oraz ‘The Kingdom: Medieval Tales’, a duże aktualizacje dostaną także ‘Dawn of Ages’ i ‘Loot Heroes’. Tak jak zapowiadaliśmy, kończymy pracę nad pierwszą w historii Grupy aplikacją – Short Reels, której soft launch właśnie wystartował. Aplikacje mobilne cieszą się dużą popularnością czego dowodem jest raport Sensor Tower, według którego w drugim kwartale tego roku aplikacje mobilne po raz pierwszy w historii zarobiły na mikropłatnościach więcej niż gry mobilne” – powiedział Olejarz, cytowany w komunikacie towarzyszącym prezentacji wyników za sierpień.

Przychody Grupy BoomBit w sierpniu 2025 r. wyniosły prawie 15,7 mln zł (-7,7% m/m), w tym ponad 15,6 mln zł z gier mobilnych. Wydatki na User Acquisition zmniejszyły się do 8,2 mln zł (-11,1% m/m), a koszty prowizji platform spadły do 1,2 mln zł (-11,2% m/m). Grupa miała 14.2 mln pobrań i 6,2 mln zł (-1,9% m/m) przychodów pomniejszonych o UA i prowizje platform. Bez uwzględniania przychodów z projektów blockchain wynik ten wyniósł 6,2 mln zł (-2% m/m).

W sierpniu 2025 r. najlepiej zarabiającymi tytułami były “Darts Club” (2,3 mln zł), “Hunt Royale” (2,2 mln zł przychodów) oraz “Car Sales Simulator” (2 mln zł), wskazano również.

BoomBit to producent i wydawca gier mobilnych. Działa na rynku globalnym, produkując gry w formule free-to-play na platformy iOS oraz Android, a także gry na platformę Nintendo Switch. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od maja 2019 r.

(ISBnews)

Idź do oryginalnego materiału