Boss branding. Jak być ciekawym CEO - Adrian Gamoń EM #148

feed.podbean.com 1 rok temu

Boss branding to potężne narzędzie marketingowe, które użyte odpowiednio, przynosi rozpoznawalność Tobie i Twojej firmie.

Dla liderów ważne jest skupienie. To także zadziała w marketingu szefa. Boss branding motywuje foundera do pracy nad dzieleniem się wiedzą, opowiadaniem o budowaniu biznesu i tworzeniem ciekawych treści. Pisanie postów to silna umiejętność, a pod postami są też komentarze, które nierzadko są asem w rękawie bossa. Jeden odcinek podcastu, nagrane video, publikacja czy post foundera ma często ogromne zasięgi i siłę wpływu na branżę. Korzyść? Szybszy rozwój, lepsza wycena firmy, efektywna rekrutacja, przyciąganie talentów.

Czasami wystarczy jedna osoba, która przeczyta Twój post, aby biznes ruszył z kopyta.

Jeśli mamy już wtedy odpowiednią rozpoznawalność, markę, siłę przebicia - łatwiej jest wykorzystać szansę. Jak nie dać się pokusie obejścia procesu marketingowego.

Co robić, by boss marketing był efektywny? Kogo obserwować, aby uczyć się od najlepszych. Jak podcast wpływa na działania firmy i bossa?

Adrian Gamoń wyjaśnia jak szef firmy może zadbać o marketing marki osobistej i promocję przedsiębiorstwa.

1 - Boss branding (00:01:46)

2 - interesujące marki osobiste na Li (00:03:01)

3 - Podcast w marce osobistej i marce firmy (00:08:28)

4 - Marka przekłada się na... (00:11:16)

5 - Jak to robić (00:19:58)

6 - Jak być aktywnym boss marketerem (00:31:40)

7 - Siła aktywności na LI (00:37:03)

8 - Trudne tematy na Linkedinie (00:49:17)

Muzyka: Kevin MacLeod Werq Kevin MacLeod (incompetech.com)

Licensed under Creative Commons: By Attribution 4.0 License/mix by Jedrzej Paulus https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/

Oceń nasz podcast na Apple Podcasts: https://bit.ly/EscolaMobileIT

Idź do oryginalnego materiału