#BRITETEAM – ambicja, współpraca, życzliwość. Godło i certyfikat „Friendly Workplace 2023” dla Britenet

7 miesięcy temu

Britenet działa na rynku od blisko 18 lat i zatrudnia w tej chwili ponad 1100 specjalistów. Posiada oddziały w Lublinie, Warszawie, Kielcach, Poznaniu, Białymstoku, Katowicach, Łodzi, Gdańsku, Wrocławiu oraz Krakowie, a także w Niemczech, w Mönchengladbach. Firma zajmuje się rozwojem oprogramowania, zaufało jej już ponad 100 klientów z całego świata. Wśród nich znalazły się polskie i międzynarodowe marki reprezentujące wiele branż, m.in. finansową, bankową, edukacyjną, energetyczną, automotive, turystyczną, loteryjną oraz ubezpieczeniową. Britenet od wielu lat z powodzeniem realizuje także projekty dla sektora publicznego w tym między innymi dla KPRM, Ministerstwa Zdrowia, Finansów oraz Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej.
Firma Britenet pięciokrotnie zdobyła tytuł „Najlepszego Miejsca Pracy w IT w Polsce” w prestiżowych badaniach AudIT organizowanych wśród pracowników przez magazyn Computerworld Polska. Według analiz Clutch, platformy B2B pomagającej firmom w znalezieniu najlepszych dostawców, opierających się m.in. na opiniach klientów, Britenet jest w pierwszej 10 w Polsce w rankingu firm świadczących usługi typu managed service, systems integration, CRM Consulting, a także w kategoriach Salesforce oraz BI & Big Data. Britenet w 2022 roku dołączył w roli Partnera do programu Salesforce Talent Alliance.

Ocena redakcji MarkaPracodawcy.pl

Z wielką przyjemnością odwiedziliśmy warszawskie biuro Britenet, gdzie zostaliśmy serdecznie powitani przez zespół EB. Podczas wizyty mieliśmy zaszczyt wręczyć Nagrodę „Friendly Workplace”. To wyróżnienie jest efektem pracy całego zespołu Britenet, który konsekwentnie buduje i rozwija kulturę organizacji opartą na takich wartościach, jak lojalność, zaufanie, otwartość, szacunek oraz szczera komunikacja. Cieszymy się, iż firma aktywnie słucha głosu swoich pracowników i promuje kulturę pozytywnego feedbacku. Szczególne uznanie zasługuje zaangażowanie Britenet w pielęgnowanie kultury relacji, etyki i przeciwdziałanie dyskryminacji. Z satysfakcją obserwujemy, jak firma inicjuje i realizuje programy takie jak „Feel Safe at Britenet”.

Bardzo wysoko oceniamy potencjał oferty rozwojowej Britenet. Dostrzegamy w niej świadomą i przemyślaną politykę w kontekście ścieżek rozwojowych, obejmującą zarówno model zindywidualizowany jak również dedykowane programy, skrojone pod określony poziom umiejętności i doświadczenia (“StepOne” czy “ForceAcademy”). Bardzo cenną inicjatywą jest również konferencja “MasterClass”. W Britenet po prostu czuć ducha rozwoju. Równie wysoka ocena należy się firmie za troskę o zdrowie oraz dobrostan pracowników. Każdy z ocenianych przez nas obszarów (work-life balance, zdrowie) wypadł bardzo dobrze. Całość uzupełnia atrakcyjna oferta świadczeń benefitowych. Britenet to wyjątkowy Pracodawca.

Britenet jako pracodawca:

RELACJE Z PRACOWNIKAMI

Britenet od początku swojej działalności stawia na pozytywne, długotrwałe relacje nie tylko z klientami, ale przede wszystkim z pracownikami i współpracownikami, z tego względu jedną z kluczowych wartości firmy jest lojalność, która pozwala pielęgnować i rozwijać obopólnie satysfakcjonujące relacje, opierające się na otwartej, bezpośredniej komunikacji, partnerstwie i szacunku do każdej jednostki oraz akceptacji wszelkich przejawów tożsamości i indywidualności.

Aby mogła rozwijać się kultura otwartości i szacunku niezbędne jest pielęgnowanie zaufania. W firmie budujemy je uczciwością, wiernością i oddaniem, a także otwartą i szczerą linią komunikacji, która znacznie wzmacnia więzi w zespołach. Promując kulturę kreatywności, różnorodności i integracji oraz zachęcając do ciągłego uczenia się i współpracy, konsekwentnie wzmacniamy i rozwijamy wspólnie budowany potencjał. Jedną z naszych kluczowych wartości jest rzetelność – rozumiemy, jak ważne jest bycie fair wobec siebie nawzajem, swoich koleżanek i kolegów z zespołów, a także dostarczanie klientom usług najwyższej jakości. Chcemy, aby każdy nasz klient miał pewność, iż jego projekt zostanie zrealizowany z najwyższą starannością, oddaniem i dbałością o szczegóły. W naszym podejściu cały czas monitorujemy zmiany w otaczającym nas świecie i nie bierzemy niczego za pewnik. Stosujemy elastyczne podejście do potrzeb klientów, aktywnie obserwujemy zachodzące zmiany i staramy się przewidzieć konsekwencje. Duch innowacyjności jest obecny w naszym zespole od początku jego istnienia, pozwala nam się rozwijać i z niewielkiego startupu stać się firmą zatrudniającą ponad 1100 ekspertów i pracującą dla międzynarodowych klientów w wielu krajach.

To, co wyróżnia Britenet to niewielka hierarchiczność, tworzenie przestrzeni do swobodnego wypowiadania się na temat tego, co się dzieje w firmie, jej decyzji i działań, do otwartego zabierania głosu na tematy wspólne, a także otwartość na nowe pomysły, indywidualne inicjatywy i wspieranie ciekawych rozwiązań, proponowanych przez pracowników, niezależnie od stanowiska i pozycji w organizacji. Każdy indywidualny wkład jest w firmie ceniony, bo każda osoba, z jej unikalnymi cechami i kompetencjami wnosi do naszej kultury coś szczególnego, co wzbogaca naszą firmę i jest źródłem jej nieustannego rozwoju.

Budujemy i promujemy kulturę konstruktywnego feedbacku, konsekwentnie wykorzystując narzędzia dwustronnej komunikacji (top – down i bottom – up), umożliwiające pracownikom wyrażanie opinii i wpływanie na działania firm. Dajemy pracownikom możliwość wypowiadania się na temat inicjatyw i aktywacji, które są przeznaczone dla nich, aby maksymalnie dopasować ofertę do ich potrzeb i oczekiwań. Prowadzimy regularne badania dotyczące zjawisk w firmie, m.in. badanie kultury organizacyjnej, badanie preferencji i satysfakcji dot. inicjatyw pracowniczych, badanie satysfakcji i zadowolenia z pracy, regularnie prowadzimy ewaluację konkretnych inicjatyw, zachęcając do wyrażania opinii, która pozwala na poszukiwanie najlepszych rozwiązań.

ROZWÓJ PRACOWNIKÓW

Jesteśmy nastawieni na rozwijanie pracowników, doskonalenie ich kompetencji zawodowych i poszerzanie wiedzy zarówno poprzez szkolenia i profesjonalne certyfikacje, jak i możliwość pracy przy różnorodnych projektach z najlepszymi specjalistami w branży, którzy chętnie dzielą się swoim doświadczeniem.

Oferujemy jasne i proste ścieżki rozwoju kariery, wynikające z wzajemnych ustaleń między przełożonym a podwładnym podczas rozmów rozwojowych i feedbackowych (do wyboru są ścieżka rozwoju managerska lub ekspercka).

Stworzyliśmy spójny, przemyślany proces wyznaczania celów oraz ocen rocznych. Każdy pracownik jest zaproszony do wyznaczenie celów w ramach procesu rozmów rozwojowych ze swoim przełożonym. Oferujemy dostęp do narzędzi umożliwiających dokonanie diagnozy kompetencji i precyzyjne zaplanowanie celów rozwojowych, np. matryce kompetencji, narzędzia do planowania rozwoju w naszym wewnętrznym systemie Blink.

Rozwijamy nasz zespół poprzez stały i regularny feedback, obejmujący wyniki ankiet wypełnianych przez współpracowników, podwładnych, przełożonego czy klientów, a także rozmowy z przełożonymi. Prowadzimy regularny program edukacyjny, w ramach którego wszyscy pracownicy uzyskują informację, w jaki sposób udzielać konstruktywnego feedbacku, na czym się skoncentrować, jak wzmacniać cudzy potencjał zawodowy i osobisty. W ramach programu edukacyjnego dostępne są manuale dot. rozmów rozwojowych i feedbackowych, webinaria, spotkania i sesje Q&A.

W ramach działań rozwojowych, zespół HR BP zapewnia indywidualne podejście do procesów rozwojowych, wsparcie coachingowe i mentoringowe dla osób, które chcą się rozwijać w obszarach miękkich lub obejmują funkcję lidera i czują, iż powinny wzmocnić swoje kompetencje w tym zakresie. HR BP stale wspiera kadrę zarządzającą w kwestiach związanych z zarządzaniem zespołami, budowaniem zaangażowania i radzeniem sobie w trudnych sytuacjach managerskich, zapewnia dostęp do wewnętrznych szkoleń z kompetencji interpersonalnych i managerskich (cykl szkoleń dla liderów, szkolenia na zamówienie).

Ułatwiamy pracownikom rozwijanie pożądanych kompetencji, dofinansowujemy szkolenia, kursy, wspieramy w uzyskaniu profesjonalnych certyfikatów. Organizujemy programy dla utalentowanych osób, które rozpoczynają swoją karierę zawodową w branży IT. Dla chętnych do obrania ścieżki deweloperskiej stworzyliśmy program Campus, w ramach którego pomagamy młodym osobom uporządkować wiedzę informatyczną, zapoznać się z wymaganiami na stanowiskach deweloperskich, oferujemy wsparcie mentoringowe i możliwość pracy nad konkretnym rozwiązaniem informatycznym. Osoby, które są świeżo po studiach mogą rozpocząć pracę u nas w ramach programu Step One, przeznaczonego dla juniorów i rozpoczynającego się od intensywnego okresu szkoleniowego. Program Force Academy z kolei został zaprojektowany z myślą o osobach, które chcą zostać Junior Salesforce Developerem. W ramach programu uczestnicy przechodzą program szkoleniowy, przygotowujący ich pracy w technologii Salesforce, mają opiekę doświadczonego eksperta i zdobywają pierwsze doświadczenia w komercyjnych projektach.

Regularnie organizujemy wewnętrzne meetupy technologiczne i autorskie programy szkoleniowe z obszarów technologicznych, w ramach których nasi pracownicy dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem i inspirują innych.

Coroczna konferencja wewnętrzna MasterClass jest przedsięwzięciem, podczas którego kilkudziesięciu prelegentów z firmy może zaprezentować swoją unikalną wiedzę, podzielić się najciekawszymi projektami i doświadczeniem z wyjątkowych realizacji, a także podyskutować o zjawiskach i trendach rynkowych. Konferencja od lat cieszy się ogromną popularnością i co roku zarówno liczba chętnych do wystąpienia na niej, jak i liczba słuchaczy stale rośnie.

Oferujemy różnorodne, bezpłatne zajęcia językowe – zarówno stałe lekcje online z lektorem języka angielskiego, jak i naukę na platformach online, w ramach których dostępne są również zajęcia z innych języków niż angielskich. Oferujemy również zajęcia z języka niemieckiego dla osób prowadzących projekty dla klientów niemieckojęzycznych, mamy również ofertę zajęć z innych języków obcych dla osób, które pracują z klientami z innych obszarów językowych.

WORK LIFE BALANCE

Umożliwiamy pracownikom i współpracownikom pracę hybrydową, aby mogli komfortowo łączyć obowiązki zawodowe z życiem prywatnym i rodzinnym. W przypadku osób, które ze względów prywatnych, zdrowotnych lub z uwagi na dużą odległość do biura nie mogą do niego dojeżdżać, oferujemy możliwość pracy w 100 proc. zdalnej.

Pracownicy mają możliwość elastycznego modelowania godzin pracy, aby były dostosowane do ich oczekiwań i aktywności pozazawodowych. Mogą zaczynać pracę między 7.00 a 10.00 i kończyć ją odpowiednio po 8 godzinach.

Odpowiednio wyposażone biura i infrastruktura z miejscem do wypoczynku zapewniają pracownikom komfort w trakcie przerw i możliwość skorzystania ze stref chilloutu i wyciszenia w ciągu dnia.

Promujemy wśród pracowników zdrowy styl życia i odżywiania. Zapewniamy raz w tygodniu owoce w biurach, zachęcamy pracowników do uprawiania sportów i angażowania się w aktywności sportowe po godzinach pracy. Oprócz zróżnicowanych opcji kart Multisport (Plus, Classic i Light), oferujemy możliwość korzystania z hal sportowych i organizowania wspólnych treningów sportowych osobom, które chcą regularnie grać w piłkę nożną lub siatkówkę, opłacając te treningi wszystkim zainteresowanym. Dofinansowujemy udział pracowników w otwartych zawodach, maratonach, biegach i turniejach sportowych. Co roku organizujemy Turniej Sportowy o Puchar Prezesa, w ramach którego drużyny składające się z pracowników rozgrywają mistrzostwa sportowe i rywalizują o główne trofeum.

Stale prowadzimy badania satysfakcji i zaangażowania, a także ankiety feedbackowe, zachęcając pracowników do wypowiadania się na temat oferowanych rozwiązań, inicjatyw i aktywacji, aby były maksymalnie dopasowane do ich preferencji i potrzeb.

ZDROWE MIEJSCE PRACY

Dbamy o to, aby miejsce pracy, które tworzymy było przyjazne i zapewniało codzienny komfort naszym pracownikom. Nasze biura są nowoczesne i wygodne, w głównych biurach firmy są starannie wyposażone chillout zones, w których można odpocząć w ciągu dnia (dostępne są sofy, huśtawki, strefy wypoczynkowe), zrelaksować się przy aktywnościach sportowych (są dostępne stoły do bilarda, do pingponga, minikoszykówka) albo wspólnie pograć w gry cyfrowe.

W kuchniach dla wszystkich pracowników dostępne są wszelkiego rodzaju udogodnienia, np. ekspresy ciśnieniowe do kawy, kostkarki do lodu, automaty do wody z opcją soda streamerów z wodą sodową, stale zapewniamy pełen wybór herbat i ziół do parzenia, a także syropów smakowych i dodatków (np. cynamon, goździki, miód etc.).

Zależy nam na tym, aby Britenet był przyjaznym miejscem pracy, w którym nie ma miejsca na jakiekolwiek zachowania godzące w innych. Prowadzimy program Feel safe at Britenet, którego celem jest przeciwdziałanie nadużyciom, w tym również nadużyciom emocjonalnym i dyskryminacji w miejscu pracy. W ramach programu prowadzone są działania edukacyjne w formie mailingów, webinarów i spotkań, których celem jest przekazanie informacji zarówno o tym, jak rozpoznawać niepożądane zachowania, jak sobie z nimi radzić. Uruchomiona została specjalna procedura zgłaszania nadużyć, zarówno mailowo, jak i całkowicie anonimowo za pośrednictwem poczty wewnętrznej i zewnętrznej. Powołana została także Komisja ds. Przeciwdziałania Zachowaniom Niedozwolonym, która ma rozpatrywać wszelkie zgłoszenia i doniesienia o podobnych incydentach. Dodatkowo w ramach edukacji pracownicy otrzymali pełen pakiet danych dotyczących możliwej pomocy psychologicznej i wsparcia ze strony instytucji zewnętrznych, które specjalizują się w podobnych zagadnieniach.

W ramach opieki medycznej, wykupiliśmy dla naszych pracowników pakiet rozszerzony o konsultacje psychologiczne i psychiatryczne, aby zapewnić odpowiednią opiekę w zakresie zdrowia psychicznego.

Promujemy wśród naszych pracowników zdrowe odżywianie i zdrowy styl życia. Zapewniamy raz w tygodniu owoce w biurach, w ramach Dnia bez Samochodu zachęcaliśmy do korzystania z komunikacji miejskiej lub rowerów, oferując jednocześnie zdrowe przekąski dla tych, którzy zdecydowali się tego dnia na pozostawienie samochodów w domu. W większości naszych biur dostępna jest infrastruktura dla rowerzystów, pozwalająca na bezpiecznie pozostawienie rowerów, a dodatkowo mamy w naszych lokalizacjach udogodnienia w postaci pryszniców, aby można było komfortowo korzystać z dojazdu rowerem do biur.

Zachęcamy pracowników do uprawiania sportów i angażowania się w aktywności sportowe po godzinach pracy. Oprócz zróżnicowanych opcji kart Multisport (Plus, Classic i Light), oferujemy możliwość korzystania z hal sportowych i organizowania wspólnych treningów sportowych osobom, które chcą regularnie grać w piłkę nożną lub siatkówkę, opłacając te treningi wszystkim zainteresowanym. Dofinansowujemy udział pracowników w otwartych zawodach, maratonach, biegach i turniejach sportowych. Co roku organizujemy Turniej Sportowy o Puchar Prezesa, w ramach którego drużyny składające się z pracowników rozgrywają mistrzostwa sportowe i rywalizują o główne trofeum, czyli Puchar Prezesa.

Jesteśmy firmą funkcjonującą w środowisku międzynarodowym, nasi klienci i pracownicy pochodzą z różnych krajów, zatrudniamy w tej chwili osoby 9 narodowości. W związku z tym aktywnie wspieramy międzykulturowe zrozumienie i wrażliwość na kulturowe uwarunkowania i różnice. Prowadzimy kampanię edukacyjną wśród pracowników dotyczącą różnic w komunikacji międzykulturowej, konkretnych zjawisk, na które trzeba być uważnym we współpracy z osobami różnych kultur, publikujemy przewodniki dotyczące różnic międzykulturowych, prowadzimy webinary.

Zależy nam na tworzeniu inkluzywnego, otwartego środowiska pracy, w którym każdy jest traktowany z szacunkiem, a wzajemna komunikacja jest tego wyrazem, dlatego wprowadziliśmy m.in. #BriteStandardy w komunikacji i prowadzimy program edukacyjny dotyczący tej kwestii, obejmujący wytyczne, podręcznik, infografiki, spotkania.

Zatrudniamy osoby z niepełnosprawnościami, nawiązaliśmy porozumienie z Fundacją Aktywizacja, której celem jest zwiększenie zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami i wyrównania szans na rynku pracy, umożliwiamy stażystom i praktykantom z niepełnosprawnościami rozpoczęcia kariery w sektorze IT.

BENEFITY

Benefity i świadczenia dla pracowników:

  • niepowtarzalna, przyjazna atmosfera w firmie, opierająca się na wzajemnej życzliwości, otwartości i bezpośredniej komunikacji zarówno ze współpracownikami, jak i przełożonymi czy właścicielami i członkami zarządu, którzy nie stwarzają bariery, są naturalni i bezpośredni
  • spotkania integracyjne – kilkudniowe wyjazdy integracyjne w drugiej połowie roku, organizowane dla całej firmy, a także integracyjne spotkania zespołowe
  • BriteChillouts – cykliczne wyjścia do restauracji i pubów dla pracowników, organizowane we wszystkich lokalizacjach, w których są biura Britenet
  • planszówki – dla fanów gier regularnie organizujemy popołudniowe spotkania przy planszówkach i przekąskach
  • owocowe środy i słodkie piątki to tradycja we wszystkich biurach Britenet, co tydzień można skorzystać ze świeżych owoców sezonowych dostępnych dla pracowników, a wielbiciele słodkich przekąsek w każdy piątek znajdą w biurze coś dla siebie
  • spotkania jubileuszowe – wspólne świętowanie jubileuszu x-lecia pracy w zespole, okazja nie tylko do złożenia gratulacji, ale i do wspólnego celebrowania w zespole, podsumowania ostatnich lat pracy, wspólnych projektów i sukcesów
  • dni tematyczne i spotkania w biurach – celebrowanie wspólnych spotkań w ramach dni tematycznych (Dzień Pizzy, Dzień Jesiennych Umilaczy, Dzień Chleba, Dzień Chłopaka), podczas których oferta dla pracowników jest dostosowana do danego tematu przewodniego, regularne spotkania degustacyjne dla koneserów i wielbicieli wyjątkowych produktów z całego świata
  • ścieżki rozwoju – jasne, proste ścieżki rozwoju kariery, wynikające z wzajemnych ustaleń między przełożonym a podwładnym podczas rozmów rozwojowych i feedbackowych, do wyboru ścieżka rozwoju managerska lub ekspercka
  • certyfikacje – ułatwiamy rozwijanie pożądanych kompetencji, dofinansowujemy szkolenia, kursy, wspieramy w uzyskaniu profesjonalnych certyfikatów
  • wymiana wiedzy – dla osób, które chcą się rozwijać i inspirować wiedzą i doświadczeniem innych, organizujemy wewnętrzne meetupy technologiczne, autorskie programy szkoleniowe, a także coroczną konferencję wewnętrzną MasterClass, która umożliwia pozyskanie unikalnej wiedzy od najlepszych w branży, a także podzielenie się swoim doświadczeniem i zaprezentowanie tematów, w których pracownicy czują się ekspertami
  • zajęcia językowe – tym, którzy mówią płynnie i chcą utrzymać ten poziom lub pragną rozwinąć swoje umiejętności językowe umożliwiamy bezpłatny udział w zajęciach z języka angielskiego, oferujemy również zajęcia z języka niemieckiego dla osób prowadzących projekty dla klientów niemieckojęzycznych, mamy również ofertę zajęć z innych języków obcych dla osób, które pracują z klientami z innych obszarów językowych
  • prywatna opieka medyczna – dbamy o zdrowie naszych pracowników, zapewniamy dostęp do prywatnej opieki medycznej, w pakietach rozszerzonych o ofertę konsultacji z psychiatrą i psychologiem
  • dodatkowe ubezpieczenie na życie – zapewniamy możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego
  • karta Multisport – oferujemy amatorom aktywnego wypoczynku karty Multisport w 3 wersjach: Plus, Classic i Light, dzięki czemu każdy może wybrać dla siebie taką wersję, która będzie idealnie dopasowana do jego stylu życia i potrzeb
  • wspieranie aktywności sportowych – finansujemy i zapewniamy dostęp do infrastruktury sportowej w kilku miastach w Polsce grupom pracowników, którzy spotykają się na wspólne treningi i rozgrywki siatkarskie i piłkarskie
  • coroczny Turniej Sportowy o Puchar Prezesa – rozgrywamy mistrzostwa sportowe (piłka nożna, siatkówka, tenis stołowy), w których drużyny z różnych miast wzajemnie ze sobą rywalizują o główne trofeum (Puchar Prezesa)
  • wspieramy pasje sportowe pracowników, dofinansowujemy ich udział w otwartych zawodach, maratonach, biegach, turniejach
  • w większości biur Britenet jest dostęp do infrastruktury dla rowerzystów (+ prysznice), umożliwiamy dojazd rowerem do biur
  • komfort pracy – atrakcyjnie urządzone strefy relaksu, dostępne w największych oddziałach firmy, zachęcające do odpoczynku w ciągu dnia oraz kompleksowo wyposażone kuchnie (ekspresy do kawy, kostkarki do lodu, soda streamery z wodą sodową) z szeroką ofertą herbat, kaw, syropów smakowych i dodatków
  • stała kooperacja – mamy wieloletnie doświadczenie na rynku, realizujemy krajowe i międzynarodowe projekty, umiejętnie zarządzamy zadaniami i umożliwiamy płynną alokację pomiędzy projektami, stawiamy na długofalowe relacje zarówno ze współpracownikami, jak i z klientami

Uzyskane wyróżnienia i nagrody:

Nagroda Najlepsze Miejsce Pracy w IT, przyznawana przez Computerworld na podstawie wyników badania prowadzonego wśród samych pracowników firmy, w którym oceniają oni satysfakcję z pracy, m.in. atmosferę, zaangażowanie współpracowników, a także aspekty szczegółowe z takich obszarów, jak: środowisko pracy, kariera i rozwój, wynagrodzenia i benefity, komunikacja wewnątrz firmy, relacja bezpośredni przełożony – podwładny, leadership, wizerunek publiczny firmy. Nagrodę tę firm otrzymywała pięciokrotnie, potwierdzając tym samym, iż jest nieodmiennie pozytywnie oceniana przez samych pracowników.

BRITENET na rzecz edukacji

Jesteśmy partnerem Koalicji na Rzecz Przyjaznej Rekrutacji, zrzeszającej pracodawców, którzy szczególną wagę przywiązują do jakości rekrutacji i pozytywnych wrażeń kandydatów z całego procesu rekrutacyjnego. Jesteśmy nastawieni na rekrutację maksymalnie przyjazną dla kandydata, dbanie o jak najkrótszy proces rekrutacyjny z zachowaniem jak najwyższej jakości, elastyczne podejście do rekrutacji, uwzględnianie preferencji kandydata dotyczących przebiegu procesu. Wprowadziliśmy feedback dla kandydatów na każdym etapie rekrutacji, szczególnie dobrze został przyjęty szczegółowy feedback po rozmowach technicznych, dający kandydatowi wgląd w jego mocne strony i obszary, które może jeszcze rozwijać. Stale prowadzimy badanie Candidate Experience, monitorując zadowolenia kandydatów z procesu rekrutacji, co pozwala nam na stałe udoskonalanie procesu rekrutacyjnego, aby był jeszcze bardziej przyjazny i efektywny.

Uczestnictwo w targach:

  • Targi Pracy i Praktyk Politechniki Świętokrzyskiej 2023
  • Lubelski Dzień IT 2023 – targi pracy Politechniki Lubelskiej
  • Białostocki Test Informatyków (BTI) – coroczna impreza, organizowana przez Politechnikę Białostocką, w ramach której młodzi ludzie wiążący swoją przyszłość IT mogą sprawdzić swoją wiedzę technologiczną, stałe partnerstwo od kilku lat
  • Targi Pracy na KUL – prelekcje podczas targów pracy i praktyk KUL, szczególny fokus na ofertę dla osób z niepełnosprawnościami

Zaangażowanie społeczne BRITENET

  • wolontariat w Fundacji IT Girls, spotkania w przedszkolach (nauka podstaw programowania)
  • wsparcie wdrożenia systemów informatycznych w Fundacji Aktywizacja, EkoStraż, Centrala Space, Bank Żywności

Zapraszamy na stronę: https://www.britenet.eu/

Idź do oryginalnego materiału