Call for papers na Forum IAB 2025 czas start

iab.org.pl 1 dzień temu

W dynamicznie zmieniającym się świecie, w którym człowiek i technologia docierają się, różnorodność napędza innowacje, a odpowiedzialność staje się kluczową wartością, chcemy wspólnie poszukiwać harmonii i wzrostu. By to było możliwe, ważna jest odpowiednia identyfikacja napięć, problemów i wyzwań, z jakimi mierzy się w tej chwili branża komunikacji, a także odwaga i determinacja w wyznaczaniu kierunków, tworzeniu rozwiązań czy promowaniu postaw, które definiują przyszłość branży.

O tym właśnie będziemy mówić podczas najbliższej edycji Forum IAB. Chcesz zabrać głos w tej dyskusji? Nie zwlekaj, wyślij propozycję swojego wystąpienia do 31 stycznia i kształtuj z nami przyszłość branży marketingu w Polsce!

Szczegóły na stronie: https://forumiab.pl/

Dlaczego warto wystąpić na Forum IAB?

Prezentacja przed liderami branży

Możesz zaprezentować swoje pomysły, doświadczenie i case studies przed najważniejszymi liderami marketingu i reklamy w Polsce. W konferencji udział weźmie ponad 1000 osób!

Promocja Twojego doświadczenia

Twoja wiedza i osiągnięcia zostaną zaprezentowane szerokiej publiczności. Wystąpienie na Forum IAB to szansa na budowanie zarówno Twojej marki osobistej, jak i pozycji Twojej firmy w branży.

Wpływ na rozwój branży

Twoje idee i wnioski mogą wpłynąć na kierunek, w którym będzie rozwijać się branża digital w Polsce. Forum IAB to przestrzeń do otwartej dyskusji i wymiany wizji, co pozwala współtworzyć przyszłość marketingu.

O czym będziemy mówić w tym roku?

Obszary tematyczne, które będziemy poruszać to:

  • Nowe definicje wzrostu
  • Jak łączyć sprzecznie podejścia
  • Między prywatnością a personalizacją
  • Człowiek i technologia
  • Dobrostan, etyka i odpowiedzialność
  • Inkluzywność, kooperacja i transparentność
  • Innowacja i prowokacja

Dołącz do nas i zabierz głos w publicznej debacie dotyczącej przyszłości marketingu! Czekamy na Twoje zgłoszenie do 31 stycznia.

Szczegóły na stronie: https://forumiab.pl/

Idź do oryginalnego materiału