Calvin Klein mianuje Evę Vidal Dans nową dyrektor ds. produktu

fashionbiznes.pl 1 rok temu

Szykują się zmiany w szeregach Calvin Klein – marka wybrała właśnie nową dyrektor ds. produktu. Została nią Eva Vidal Dans. Angaż ten wchodzi w życie ze skutkiem natychmiastowym.

Eva Vidal Dans – kim jest?

Eva Vidal Dans będzie koordynować cały proces projektowania produktów amerykańskiej marki, a swoje raporty składać będzie na ręce Evy Serrano, global brand president Calvin Klein. Ponadto zajmować się będzie wyznaczaniem kierunku strategicznego dla globalnego rozwoju produktu. Będzie także współpracować z działem designu, produkcji i zasobów w Calvin Klein, by dostarczyć klientom spójną i dopracowaną ofertę produktów.

Dans trafiła do marki CK po latach pracy w Inditex, gdzie zajmowała się strategią produktową dla Zara Group – marki z portfolio hiszpańskiego koncernu. Badała również kwestie zrównoważonego rozwoju dla brandu, a także koordynowała działy projektowania i produktu.

„Eva Vidal Dans to doświadczona dyrektor ds. sprzedaży i produktu, której kreatywność, inspirujący styl zarządzania i głęboka modowa ekspertyza pomogą wzmocnić i rozwinąć ofertę produktów Calvin Klein.” – powiedziała Eva Serrano, prezes globalna marki.

Calvin Klein: jakie zmiany w marce?

Szykują się zmiany dla marki Calvin Klein. Przede wszystkim amerykański dom mody planuje otwarcie w 2024 roku swojej nowej, flagowej filii w Paryżu. Najnowszy butik pojawi się przy ekskluzywnym deptaku Champs-Élysées, obok innych luksusowych szyldów. Sklep będzie mieć powierzchnię 440 metrów kwadratowych. Jego zainicjowanie pokryje się w czasie z Letnimi Igrzyskami Olimpijskimi 2024, które odbędą się właśnie we francuskiej stolicy.

Poza angażem Evy Vidal Dans, w tym miesiącu marka Calvin Klein ogłosiła także zatrudnienie Erin Pawlus jako Senior Vice President (SVP) Head of Stores. Do jej zadań należy nadzorowanie całej sieci sklepów Calvin Klein. Za tym kryje się tym stymulowanie sprzedaży, optymalizacja rozkładu sklepów, podnoszenie poziomu obsługi klienta oraz opracowywanie nowych strategii dla ulepszenia doświadczeń zakupowych dla konsumentów.

Ponadto w zeszłym roku do szeregów marki CK dołączył Jonathan Bottomley – zajął on stanowisko globalnego szefa marketingu (CMO). Podjął się on nowej funkcji w czerwcu 2022 roku.

Zdjęcie główne: Unsplash

Idź do oryginalnego materiału