Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu poszukuje kandydatów na stanowisko Specjalista ds. kadr i płac

1 tydzień temu
Zakres podstawowych czynności: Wprowadzanie danych dotyczących nowych oraz zatrudnionych pracowników - analiza niezbędnej dokumentacji i jej uzupełnianie. Kompletowanie i opisywanie dokumentów w aktach osobowych pracowników. Sporządzanie umów o pracę i dokumentów związanych z zatrudnieniem, aneksów do umów o pracę, itp. Comiesięczne wprowadzanie harmonogramów pracy i analiza rozliczenia czasu pracy w programie informatycznym. Prowadzenie ewidencji nieobecności pracowników (urlopy, zwolnienia, itp.). Sporządzanie świadectw pracy i innych dokumentów związanych z rozwiązaniem umowy o pracę. Przygotowywanie skierowań na okresowe i kontrolne badania lekarskie. Prowadzenie spraw związanych z dyscypliną pracy. Przechowywanie i zabezpieczanie akt osobowych. Prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z wymogami Kodeksu Pracy i przepisami wykonawczymi. Przygotowywanie materiałów w sprawach dotyczących: dodatku stażowego, nagród jubileuszowych, odpraw rentowych i emerytalnych, nagród i kar, umów w sprawie dokształcania,ekwiwalentów za urlopy. Sporządzanie zaświadczeń dotyczących zatrudnienia i wysokości zarobków. Sporządzanie list płac (umowy o pracę, zlecenia, umowy o dzieło). Wprowadzanie funduszu płac do elektronicznego systemu obiegu dokumentów. Obliczanie zasiłków chorobowych i opiekuńczych, itp. Dokonywanie potrąceń na listach płac zgodnie z otrzymanymi dokumentami (PKZP, PZU, pożyczki ZFŚS, alimentacyjne, komornicze itp.). Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS, zgłoszeń z tytułu ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, w programie "Płatnik". Sporządzanie deklaracji podatkowych PIT-4, PIT-11. Prowadzenie sprawozdawczości GUS w zakresie spraw pracowniczych oraz funduszu płac. Przyjmowanie od pracowników stosownych oświadczeń i zaświadczeń mających wpływ na wysokość wynagrodzeń i świadczeń. Bieżące przygotowywanie i wprowadzanie dokumentów do systemu informatycznego. Przygotowywanie przelewów i czeków elektronicznych. Przygotowywanie sprawozdań dotyczących funduszu płac, regulacji wynagrodzeń itp. Obsługa programu e-PFRON i prowadzenie całości spraw związanych z ewidencją i zatrudnieniem pracowników niepełnosprawnych.. - Wymagania obowiązkowe: Wykształcenie minimum średnie. Minimum 3 lata stażu pracy w kadrach i/lub płacach. Znajomość zagadnień kadrowych/płacowych. Posiadanie obywatelstwa polskiego lub znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej. Posiadanie pełnej umiejętności czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.. - Wymagania pożądane: Znajomość i zrozumienie zasad Polskiego Ładu. Znajomość wprowadzanych i projektowanych zmian w Kodeksie Pracy. Umiejętność obsługi programów z pakietu Microsoft Office (głównie excel). Znajomość obsługi programów kadrowo płacowych: Płatnik, Progman. Mile widziane doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych z obszaru pomocy społecznej.. - Oferty należy składać do 2024-09-30
Idź do oryginalnego materiału