Podobnie jak wielu naszych rówieśników, nie jesteśmy odporni na złożoną, niekorzystną dynamikę rynku, która doszła do naszej branży w ciągu ostatnich kilku lat. Bardzo się nam stara, abyśmy dzielili się dzisiaj, iż musimy zwolnić około 15% naszych około 400 pracowników. Zwolnienia wpływają na zespoły programistów i wspólne usługi. Nie była to łatwa decyzja, ponieważ głęboko doceniamy ciężką pracę naszych utalentowanych zespołów. Po umieszczeniu rozwoju następnego Gra Crysis W Q3 2024 staramy się przenieść programistów na Hunt: Showdown 1896.
Chwila Hunt: Showdown 1896 wciąż rośnie, Crytek nie może kontynuować tak wcześniej i pozostać zrównoważonym finansowo. choćby po trwających wysiłkach na rzecz zmniejszenia kosztów i obniżenia kosztów operacyjnych ustaliliśmy, iż zwolnienia są nieuniknione, aby iść naprzód. Crytek zaoferuje poszczególne pakiety pracowników i usługi pomocy zawodowej. Mocno wierzymy w przyszłość Crytek. Dzięki Hunt: Showdown 1896 mamy bardzo silną usługę gier i pozostajemy w pełni zaangażowani w jego działanie. Będziemy przez cały czas rozwijać i ewoluować Hunt: Showdown 1896 ze świetną treścią i napędzać naszą strategię dla naszego silnika Cryengine.