Czy przez cały czas komunikujesz się z klientami dzięki stacjonarnego telefonu biurowego lub telefonu komórkowego? A może dopiero rozpoczynasz biznes i zastanawiasz się nad środkiem komunikacji? Centrala wirtualna ringostat.com jest właśnie dla Ciebie. Podpowiadamy, dlaczego to rozwiązanie jest idealne nie tylko do komunikacji z klientami, ale także do poprawy jakości obsługi.
Czym jest wirtualna centrala telefoniczna
Wirtualna centrala telefoniczna to, mówiąc krótko, to możliwość dzwonienia przez Internet.
W porównaniu z analogowymi centralami telefonicznymi, telefonia wirtualna nie wymaga zaawansowanego wyposażenia technicznego oraz osobnego pomieszczenia, gdyż jest hostowana na serwerach w chmurze. Użytkownik łączy się z nią dzięki systemu przez Internet.
Ale jednocześnie wirtualna centrala posiada wszystkie funkcje zwykłego biurowego systemu telefonicznego, a choćby więcej:
Dlaczego warto firmie już dziś połączyć się z telefonią wirtualną
Aby gwałtownie zapewnić firmie niezawodne połączenie
Wirtualną centralę można skonfigurować gwałtownie ― w ciągu zaledwie 24 godzin. I to bez Twojego aktywnego zaangażowania. Eksperci Ringostat skonfigurują wszystko zgodnie ze szczegółami i bieżącymi potrzebami Twojej firmy.
Aby zaoszczędzić pieniądze
Telefonia wirtualna jest znacznie tańsza niż telefonia analogowa. Nie potrzebujesz drogiego sprzętu, kabli, bramek, złączy itp. Płacisz tylko za internet, korzystanie z usługi w chmurze i prostą elektronikę do połączenia. Możesz dzwonić bezpośrednio z laptopa.
Aby pracować bez żadnych ograniczeń geograficznych
Pracuj gdzie chcesz i zaoszczędź na wynajmie lokalu i sprzętu. Możesz otworzyć zdalne biuro lub call center w dowolnym miejscu na świecie, dzięki dostępowi do usługi telefonicznej przez Internet.
Możesz też połączyć numery dowolnego operatora, kraju lub regionu, aby pracować na całym świecie. Na przykład, pracując w Warszawie, możesz dzwonić z numerów berlińskich, krakowskich lub londyńskich. Połączenie przychodzące można również przekierować na dowolny numer.
Aby być w stałym kontakcie z klientami
Ustaw komunikację zgodnie z godzinami pracy. Na przykład, w weekendy kieruj połączenia na osobiste numery telefonów komórkowych dyżurnych menedżerów. Weź pod uwagę statystyki dotyczące częstotliwości połączeń w różnych dniach i godzinach, które również zapewni Ci usługa telefonii wirtualnej.
Przykład raportu telefonii wirtualnej dotyczącego częstości połączeń w różnych dniach i godzinach
Otrzymuj natychmiastowe powiadomienia o przegapionych połączeniach, abyś mógł natychmiast oddzwonić i nie stracić żadnego klienta.
Aby poprawić wydajność menedżerów i monitorować ich pracę
Dzięki telefonii wirtualnej można monitorować obciążenie pracą zespołu sprzedaży. Oraz sprawdzić poziom profesjonalizmu każdego menedżera, słuchając nagrania rozmów. Natychmiast zauważysz, iż ktoś z zespołu pracuje nadmiernie, a ktoś unika pracy.
Aby elastycznie skonfigurować komunikację
Można skonfigurować własny schemat przekierowywania połączeń między działami i menedżerami. Można również skonfigurować kolejkę połączeń w zależności od obciążenia pracą menedżerów. Wtedy nikt dzwoniący do firmy nie usłyszy sygnału „zajęte”, ale będzie mógł poczekać na linii, aby połączyć się z menedżerem.
Przykład schematu przekazywania połączeń przy użyciu ustawień wirtualnej centrali telefonicznej
Aby zautomatyzować rutynowe procesy
Telefonię w chmurze można zintegrować z innymi usługami, takimi jak CRM i systemy analityczne. Kompleksowa analiza danych, w tym danych o połączeniach, sprawi, iż Twoja firma będzie bardziej efektywna dzięki tym danym
Zintegruj telefonię Ringostat ze swoim systemem CRM. Kontakty, transakcje i zadania będą tworzone automatycznie ― na podstawie faktu połączenia. Wszystkie integracje są bardzo elastyczne. Możesz zmienić ustawienia dzięki kilku kliknięć i w ciągu kilku minut ― gdy tylko pojawi się taka potrzeba.
Aby natychmiast obsługiwać wszystkie zapytania klientów w jednym oknie
Ringostat Smart Phone to program do połączeń i wiadomości do klientów w jednym oknie. Prosta aplikacja na PC sprawi, iż praca menedżerów będzie wydajna i szybka ― możesz zadzwonić pod dowolny numer jednym kliknięciem. Wszystko, czego potrzebujesz do komunikacji, to zestaw słuchawkowy i połączenie z Internetem.
Aby zwiększyć lojalność klientów i prawdopodobieństwo sprzedaży
„Inteligentne” ustawienia telefonii wirtualnej zawsze robią dobre wrażenie na kliencie. Na przykład bardzo wygodne jest, gdy połączenie od obecnego klienta jest natychmiast przekazywane do menedżera, z którym już rozmawiał.
A to tylko część tego, co wirtualna centrala telefoniczna może zrobić, aby połączenia były o wiele łatwiejsze i bardziej wydajne. Nowoczesne i zaawansowane usługi telefoniczne sprawią, iż Twój zespół będzie szybki i produktywny.