DHL eCommerce Polska zwiększył liczbę automatów paczkowych do 8 tys.

3 godzin temu

Warszawa, 26.11.2025 (ISBnews) – DHL eCommerce Polska powiększył sieć automatów paczkowych DHL BOX 24/7 do 8 tys., co razem z 16 tys. punktów odbioru POP daje 24 tys. lokalizacji w ofercie dostaw out-of-home (OOH), podała spółka.

“DHL eCommerce Polska konsekwentnie odpowiada na rosnące potrzeby biznesu i konsumentów, którzy oczekują elastycznych, wygodnych i łatwo dostępnych form dostawy. Osiągnięcie 8000 automatów paczkowych to dowód na to, iż inwestycje w segment OOH traktujemy priorytetowo, zapewniając klientom rozwiązania, które realnie usprawniają ich codzienność – zwłaszcza w tak intensywnym czasie jak szczyt paczkowy” – powiedziała CEO Agnieszka Świerszcz, cytowana w komunikacie.

Nowe urządzenia DHL BOX 24/7 powstają przede wszystkim tam, gdzie ruch paczkowy jest największy, a ich obecność zwiększa stabilność sieci w okresie przedświątecznym, podano także.

“Przez cały listopad i grudzień obserwujemy największy wzrost wolumenu przesyłek, przy czym peak tradycyjnie notujemy w okresie od Black Friday do Świąt Bożego Narodzenia. W tym czasie potrzebujemy choćby kilkaset dodatkowych osób w sortowniach, jednostkach operacyjnych oraz oczywiście samych kurierów. Zatrudnienie zwiększamy sukcesywnie z dużym wyprzedzeniem, adekwatnie już od wakacji. Wdrażamy także rozwiązania, które zwiększają elastyczność działania. Stosujemy na przykład specjalizację kurierów, rozdzielając zadania na tych, którzy zajmują się zbieraniem przesyłek, i tych, którzy je rozwożą. Mamy również kurierów dedykowanych obsłudze wyłącznie punktów OOH”- dodał wiceprezes ds. operacyjnych DHL eCommerce Polska Arkadiusz Stasiak.

(ISBnews)

Idź do oryginalnego materiału