Sezon przedświąteczny to doskonała okazja dla domów i marek modowych, by przygotować specjalne kolekcje i kampanie z cyklu Holiday. Co zwróciło uwagę w tym roku?
Versace Holiday 2023
Versace zaprasza do rozpakowywania prezentów kampanią z udziałem modelek Sacha Quenby i Amelia Gray oraz wielkiej gwiazdy K-popu, Hyunjin. istotną częścią kampanii jest nowy projekt torebki Athena.
Tote bag jest dedykowania do noszenia na co dzień, dzięki swoim praktycznym gabarytom, jednak jej wyrazisty wzór Barocco ma dodawać codzienności magii.
Miu Miu Holiday 2023
Gwiazdą świątecznej kampanii Miu Miu została Emma Corrin, która idealnie odzwierciedla estetykę marki. Sesję przygotowała Zoe Ghertner.
Widoczne na zdjęciu urocze kardigany i wysokie skarpetki z mokasynami przywołują gwiazdkową elegancję, ale w wydaniu od Miu Miu. Co ciekawe, selekcję ubrań z zimowej kolekcji domu mody uzupełnia premierowa kolekcja pasków do aparatów fotograficznych, stworzona przy współpracy z kultowym producentem Polaroid.
Loewe Holiday 2023
Loewe proponuje święta w kolorze – a przy okazji z ważnym celem w tle. Wszystko za sprawą kolaboracji z tokijską manufakturą ceramiczną, która tworzy bajkowe przedmioty. Razem wyczarowali drobne akcesoria o fantazyjnych formach i wyrazistych kolorach, które podkreślają siłę wyobraźni.
Co więcej, jako iż święta to czas dawania, to środki zebrane za sprzedaży projektów z kolekcji Loewe x Suna Fujita zostaną przekazane akcji charytatywnej Save the Children’s Education in Emergencies.
Burberry Holiday 2023
Burberry najwyraźniej chce uzyskać miano najbardziej uroczej kampanii świątecznej na sezon 2023. Brytyjska marka ma na to duże szanse zważywszy, iż głównymi gwiazdami kampanii Holiday zostały… kaczki i psy rasy Beagle.
Wszystko po to, by przypomnieć, iż święta Bożego Narodzenia to przede wszystkim czas bliskości z rodziną i spędzania czasu razem. W tle pojawiają się także kolorowe i radosne akcesoria z logo Burberry, które idealnie sprawdzą się jako gwiazdkowe upominki.
Dior Holiday 2023
Specjalnie z okazji świąt Bożego Narodzenia marka Dior lansuje wyjątkową i nietypową kolekcję. Zamiast mody, pierwsze skrzypce grają w niej dodatki wnętrzarskie, które upiększą domy przygotowane na czas świąt.
Uwagę zwracają bogato dekorowane talerze i zastawa stołowa, świece zapachowe, a choćby bombki na choinki, jak również dekoracyjne poduszki i obrusy z logo Maison, a wszystko zdobione optymistycznym motywem motyli, printem Butterfly Around the World.
Przy okazji francuska marka przygotowała również spektakularną wystawę – instalację świąteczną, która pojawiła się w domu towarowym Saks Fifth Avenue w Nowym Jorku.
Louis Vuitton Holiday 2023
Świąteczna kampania Louis Vuitton to gotowy prezentownik na Boże Narodzenie.
Na konceptualnych kadrach zachwycają magiczne upominki: torebki, walizki i drobna galanteria oraz biżuteria, a także kolekcja zastawy stołowej zdobiona w popisowy wzór Monogram flower.
Czytaj także: MARZYSZ O FRANCUSKICH NACZYNIACH? ZNANA MARKA LUKSUSOWA POSZERZYŁA SWÓJ KATALOG O ZASTAWĘ STOŁOWĄ
Gucci Holiday 2023
Gucci zaprasza do celebrowania świąt i eksploruje sztukę dawania oferując kompletny przewodnik zakupowy. Na kadrach kamoanii Holiday główną rolę odgrywają akcesoria skórzane marki, jak torebki, paski i mokasyny dekorowane słynnym motywem wędzidła, Horsebit oraz splecionymi literami G. Całość to dodatki, które dodają blasku zarówno codziennym, jak i odświętnym strojom. Sesja autorstwa Anthony’ego Seklaou to również przypomnienie o tym, iż zima to czas szampańskiej zabawy.
Kampanię zachęcającą do świętowania dopełnia selekcja nowo otwartych butików Gucci Gift pop-up, które pojawiły się w Paryżu, Londynie, Shenzhen i Bangkoku. Ich goście mogą zakupić wyjątkowe, dekoracyjne pudełka z motywem wędzidła, które podkreślają magię dawania prezentów.
Zdjęcie główne: Instagram @dior