Katarzyna Koper oraz Marta Chmielewska zostały wyróżnione podczas Gali Dyrektor Marketingu Roku 2024. Dyrektorki VeloBanku otrzymały nagrody w dwóch kategoriach.
O konkursie
Konkurs Dyrektor Marketingu Roku to jedno z najważniejszych wydarzeń w sektorze marketingu i komunikacji. Organizatorem konkursu jest serwis Mediarun.com. Uroczysta gala konkursu jest miejscem, w którym nagradza się osoby wyznaczające nowe trendy w branży. W tegorocznej, trzynastej edycji wydarzenia, doceniono również dyrektorki VeloBanku.
Dyrektorki VeloBanku wyróżnione
W kategorii Master of Communication / PR wyróżniono Katarzyna Koper, pełniąca w VeloBanku funkcję Dyrektorki Biura PR. Jury konkursu doceniło jej sposób zarządzania komunikacją. Przyczynił się on do wzmocnienia wizerunku banku. Odważne podejście zaowocowało pozyskaniem przez VeloBank nowych klientów.
„Wyróżnienie w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2024 to dla mnie zaszczyt i potwierdzenie, iż ciężka praca oraz odważne podejście do komunikacji przynoszą wymierne efekty. Jako VeloBank nieustannie dążymy do wyznaczania standardów przejrzystej i wartościowej komunikacji w branży finansowej, stawiając na budowę zaufania do naszej marki. Jestem wdzięczna całemu zespołowi za wsparcie i zaangażowanie w realizację ambitnych projektów, które kształtują wizerunek VeloBanku i umacniają jego pozycję na rynku” – mówi Katarzyna Koper, Dyrektorka Biura PR w VeloBanku.
Dyrektorka Biura Komunikacji Wewnętrznej VeloBanku, Marta Chmielewska, otrzymała nagrodę w kategorii Master of Employer Branding. Wyróżniono ją za budowanie relacji z pracownikami banku oraz motywowanie ich do zmiany. Działania, które prowadzi, sprawiły, iż VeloBank jest postrzegany jako pracodawca, stawiający na dialog, wsparcie i jasną wizję przyszłości swoich pracowników.
„Cieszę się, iż nasza kultura organizacyjna została doceniona. To wyróżnienie jest dla mnie przede wszystkim uznaniem dla pracy zespołu, który codziennie angażuje się w budowanie relacji opartych na wzajemnym wsparciu i zrozumieniu. Ten tytuł to przede wszystkim dowód na to, jak ważne jest stawianie ludzi w centrum każdej organizacji” – podsumowuje Marta Chmielewska, Dyrektorka Biura Komunikacji Wewnętrznej VeloBanku.