E-commerce na zielono – praktyczne wskazówki dla Twojego biznesu (nagranie z webinaru)

1 rok temu
Wraz z rosnącą popularnością handlu internetowego, konsumenci stają się coraz bardziej wymagający w kwestii ekologii. Jak odpowiedzieć na ich potrzeby i zazielenić e-commerce? O tym rozmawialiśmy podczas naszego webinaru z Martą Michałowską, Head of Marketing w Linker Cloud. Zielony Ład sprawia, iż branże przechodzą duże transformacje. W końcu cele są ambitne, bo według UE w 2050 roku gospodarka ma osiągnąć zerowy poziom emisji gazów cieplarnianych, a do 2030 roku mamy ją zmniejszyć o 55 proc. w porównaniu do 1990 roku.
Sprzedaż online nie jest zwolniona z troski o środowisko. Również w e-commerce obserwujemy wzrost znaczenia ESG. Coraz więcej firm zwraca uwagę, np. na opakowania, ograniczając ich nadmierne zużycie czy wprowadzając opcje biodegradowalne. Ekologicznych rozwiązań powinniśmy jednak szukać na każdym etapie sprzedaży. Wiele usprawnień można wprowadzić choćby w obrębie logistyki. Jakie są dobre praktyki w zakresie zielonego handlu online? Jak...
Idź do oryginalnego materiału