Ekspert ds. kampanii CRM (Warszawa, PL, 01-066)

karieranabank.pl 1 rok temu

W naszym zespole będziesz odpowiadać za:

  • Analizę struktury klientów i losowanie prób do badań satysfakcji we wszystkich segmentach biznesowych - doświadczenie w pracy przy podobnym projekcie będzie dodatkowym atutem,
  • Planowanie i budowę wielokanałowych akcji marketingowych CRM (aplikacja mobilna, bankowość internetowa, e-mail, oddziały, Contact Center i inne), w szczególności działających w trybie real-time,
  • Aktywne poszukiwanie najlepszych ofert dla klientów, pogłębianie relacji w celu maksymalizacji wyników sprzedażowych i zadowolenia klientów,
  • Koordynację działań między zespołami odpowiadającymi za ofertę, sprzedaż oraz komunikację marketingową,
  • Aktualizację słowników ofert i akcji, konfigurację kampanii w narzędziach CRM,
  • Pomiar efektywności zrealizowanych akcji, wraz z wnioskami i rekomendacją dalszych działań,
  • Udział w projektach rozwoju CRM.

Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:

  • Chcesz brać udział w budowie i wdrażaniu nowych rozwiązań,
  • Chętnie podejmujesz nowe wyzwania, do pracy podchodzisz z pasją i zaangażowaniem,
  • Cechuje cię komunikatywność, cenisz pracę z ludźmi którzy wzajemnie się wspierają i motywują, lubisz pracę w metodyce zwinnej,
  • Chcesz budować swoje kompetencje w pracy z dużym wolumenem danych (SAS, SQL),
  • Mile widziana wiedza z obszaru bankowości.

Oferujemy Ci:

  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę,

  • Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania,

  • Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach,

  • Kartę MultiSport i Ubezpieczenie Grupowe na korzystnych warunkach,

  • System szkoleń i programów rozwojowych,

  • Dostęp do Wewnętrznej Giełdy Pracy,

  • Przyjazną atmosferę w pracy,

Idź do oryginalnego materiału