W naszym zespole będziesz odpowiadać za:
- Analizę struktury klientów i losowanie prób do badań satysfakcji we wszystkich segmentach biznesowych - doświadczenie w pracy przy podobnym projekcie będzie dodatkowym atutem,
- Planowanie i budowę wielokanałowych akcji marketingowych CRM (aplikacja mobilna, bankowość internetowa, e-mail, oddziały, Contact Center i inne), w szczególności działających w trybie real-time,
- Aktywne poszukiwanie najlepszych ofert dla klientów, pogłębianie relacji w celu maksymalizacji wyników sprzedażowych i zadowolenia klientów,
- Koordynację działań między zespołami odpowiadającymi za ofertę, sprzedaż oraz komunikację marketingową,
- Aktualizację słowników ofert i akcji, konfigurację kampanii w narzędziach CRM,
- Pomiar efektywności zrealizowanych akcji, wraz z wnioskami i rekomendacją dalszych działań,
- Udział w projektach rozwoju CRM.
Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:
- Chcesz brać udział w budowie i wdrażaniu nowych rozwiązań,
- Chętnie podejmujesz nowe wyzwania, do pracy podchodzisz z pasją i zaangażowaniem,
- Cechuje cię komunikatywność, cenisz pracę z ludźmi którzy wzajemnie się wspierają i motywują, lubisz pracę w metodyce zwinnej,
- Chcesz budować swoje kompetencje w pracy z dużym wolumenem danych (SAS, SQL),
- Mile widziana wiedza z obszaru bankowości.
Oferujemy Ci:
-
Zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
-
Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania,
-
Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach,
-
Kartę MultiSport i Ubezpieczenie Grupowe na korzystnych warunkach,
-
System szkoleń i programów rozwojowych,
-
Dostęp do Wewnętrznej Giełdy Pracy,
-
Przyjazną atmosferę w pracy,