Ekspert (Warszawa, PL, 01-066)

karieranabank.pl 1 tydzień temu

W naszym zespole będziesz odpowiadać za:

  • Kreowanie i wsparcie działań poprawiających doświadczenie klienta Pionu Bankowości Przedsiębiorstw
  • Koordynację procesu przygotowywania baz do badań satysfakcji klientów i pracy nad ich efektywnością
  • Wsparcie biznesu w bieżącej weryfikacji wyników badań satysfakcji i efektywne przekazywanie wiedzy o tym jak odpowiednio pracować z głosem klienta
  • Stworzenie i aktualizowanie bazy wiedzy z dobrymi praktykami w zakresie realizowanych zadań
  • Inicjowanie i/lub czynny udział w projektach wewnętrznych poprawiających doświadczenie klienta Pionu Bankowości Przedsiębiorstw

Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:

  • Masz kilkuletnie doświadczenie we wsparciu sprzedaży w branży finansowej (preferowana bankowość), rozumiesz specyfikę mniejszych i średnich przedsiębiorstw
  • Masz wiedzę o produktach, regulacjach zewnętrznych (np. RODO, Prawo bankowe) i procesach bankowych
  • Potrafisz kreować/ efektywnie współtworzyć rozwiązania poprawiające doświadczenia klientów np. na podstawie głosu klienta
  • Umiesz analizować dane, wyciągać z nich wnioski, proponować i inicjować adekwatne działania
  • Tematyka badań satysfakcji klientów, w szczególności NPS, nie jest Ci obca
  • Lubisz i umiesz przekazywać wiedzę, tworzyć profesjonalne treści i skutecznie komunikować się w mowie i piśmie
  • Jesteś osobą komunikatywną, samodzielną, proaktywną i zorientowaną na realizację wyznaczonych celów
  • Posiadasz wykształcenie wyższe

Oferujemy Ci:

  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
  • Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania.
  • Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach.
  • Kartę MultiSport i Ubezpieczenie Grupowe na korzystnych warunkach.
  • System szkoleń i programów rozwojowych.
  • Dostęp do Wewnętrznej Giełdy Pracy.
  • Przyjazną atmosferę w pracy.
Idź do oryginalnego materiału