Kreowanie i wsparcie działań poprawiających doświadczenie klienta Pionu Bankowości Przedsiębiorstw
Koordynację procesu przygotowywania baz do badań satysfakcji klientów i pracy nad ich efektywnością
Wsparcie biznesu w bieżącej weryfikacji wyników badań satysfakcji i efektywne przekazywanie wiedzy o tym jak odpowiednio pracować z głosem klienta
Stworzenie i aktualizowanie bazy wiedzy z dobrymi praktykami w zakresie realizowanych zadań
Inicjowanie i/lub czynny udział w projektach wewnętrznych poprawiających doświadczenie klienta Pionu Bankowości Przedsiębiorstw
Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:
Masz kilkuletnie doświadczenie we wsparciu sprzedaży w branży finansowej (preferowana bankowość), rozumiesz specyfikę mniejszych i średnich przedsiębiorstw
Masz wiedzę o produktach, regulacjach zewnętrznych (np. RODO, Prawo bankowe) i procesach bankowych
Potrafisz kreować/ efektywnie współtworzyć rozwiązania poprawiające doświadczenia klientów np. na podstawie głosu klienta
Umiesz analizować dane, wyciągać z nich wnioski, proponować i inicjować adekwatne działania
Tematyka badań satysfakcji klientów, w szczególności NPS, nie jest Ci obca
Lubisz i umiesz przekazywać wiedzę, tworzyć profesjonalne treści i skutecznie komunikować się w mowie i piśmie
Jesteś osobą komunikatywną, samodzielną, proaktywną i zorientowaną na realizację wyznaczonych celów
Posiadasz wykształcenie wyższe
Oferujemy Ci:
Zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania.
Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach.
Kartę MultiSport i Ubezpieczenie Grupowe na korzystnych warunkach.