Estée Lauder Companies angażuje się w kampanię na rzecz walki z rakiem piersi

fashionbiznes.pl 1 rok temu

W czasach, gdy o raku piersi nie mówiono otwarcie, już 30 lat temu, Evelyn H. Lauder dostrzegła możliwości szerzenia świadomości choroby oraz zmierzenia się z tym stanowiącym swoiste tabu problemem zdrowotnym dotykającym głównie kobiety. W 1992 r. stworzyła różową wstążkę i zapoczątkowała Kampanię na rzecz Walki z Rakiem Piersi Grupy Estée Lauder Companies. Stworzyła podwaliny pod globalny ruch skupiony wokół misji, którą da się sprowadzić do prostego hasła: wspólnie połóżmy kres rakowi piersi i wyeliminujmy go z naszego życia.

Przeczytaj również: Na czym polega fenomen kurtek Moncler?

Zjednoczeni w walce, by pokonać raka piersi

Evelyn Lauder dokonała rewolucji skłaniając osoby i organizacje z całego świata do wspólnej walki o zmianę. Kampania co roku wpisuje się w dziedzictwo Evelyn i stanowi element DNA Estée Lauder Companies jako globalnego lidera walki z rakiem piersi. W 1993 r. Evelyn założyła Fundację na rzecz Badań nad Rakiem Piersi (BCRF) – najważniejszą dobroczynną organizację partnerską Kampanii mającą na celu wspieranie najbardziej obiecujących badań z zakresu walki z chorobą.

Dziś, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej zdajemy sobie sprawę z priorytetowości walki z rakiem piersi. Dlatego tegoroczna kampania Estée Lauder Companies skupiona jest wokół hasła „Pięknie zjednoczeni w Walce, by pokonać Raka Piersi”. To zjednoczenie objawia się w działaniach z ambasadorkami, partnerami, pracownikami firmy, klientami i wszystkimi, którzy swoim wsparciem działają na rzecz poczynienia znaczących postępów w walce z chorobą, która jest najczęściej diagnozowanym nowotworem na świecie.

Organizacje wspierane przez Estée Lauder Companies

Pamiętając o dziedzictwie Evelyn, firma Estée Lauder Companies chce dokonywać rewolucji każdego dnia, wspierając lokalnie organizacje usytuowane w danym kraju. W tym roku w Polsce są to Międzynarodowe Centrum Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym oraz Fundację „Piękniejsze Życie”. Ta pierwsza to ośrodek o światowej randze, który pod nadzorem prof. Jana Lubińskiego prowadzi prace naukowe i badawcze w zakresie genetycznej predyspozycji do nowotworów. Ta druga została założona przez Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego i skupia się na pomaganiu kobietom po diagnozie by czuły się piękne. Od siedemnastu lat wspiera kobiety, które przechodzą leczenie onkologiczne, organizując dla nich bezpłatne warsztaty z pielęgnacji i makijażu.

Przeczytaj również: Swarovski Creators Lab ogłasza współpracę z producentem odzieży sportowej

Ambasadorki kampanii

Światową twarzą kampanii jest Elizabeth Hurley – brytyjska aktywistka, aktorka i modelka. Natomiast w Polsce, w tym roku, Estée Lauder Companies zaangażowała 5 ambasadorek. Są nimi: aktorka – Helena Norowicz, założycielka marki Spadiora oraz właścicielka popularnego lifestylowego konta @superstylerblog – Marta Lech-Maciejewska, modelka – Sandra Kubicka, psychoterapeutka i edukatorka profilaktyki nowotworowej, która pokonała raka piersi – Sonia Zięba-Domańska oraz lekkoatletka i mistrzyni olimpijska – Anita Włodarczyk. Wszystkie Panie zapozowały na tle rzeźby Różowej Wstążki przed obiektywem Doroty Szulc, aby nagłośnić inicjatywę charytatywną, która skupia się na zbieraniu funduszy na organizacje wspierające walkę z rakiem piersi. Ich zaangażowanie i inicjatywna w promowaniu profilaktyki, to też szansa na zachęcanie kobiet do regularnych badań piersi.

Przeczytaj również: Jakich części ubioru nie kupować na prezent? [poradnik]

Produkty z różową wstążką

Każdy z nas może wspierać kampanię i jednoczyć siły w walce z rakiem piersi nie tylko w październiku, ale przez cały rok. Już w tym miesiącu do sprzedaży trafi limitowana edycja produktów, marek takich jak Clinique, Bobbi Brown, La Mer, Estée Lauder, Origins, czy też Aveda, które pomagają budować świat wolnego od raka piersi i zbierać fundusze dla organizacji działających na rzecz badań nad rakiem piersi. Od 1 października 2023 r. do 30 czerwca 2024 r. lub do czasu wyczerpania zapasów od 20% do 50% sugerowanej ceny detalicznej produktów oznaczonych Różową Wstążką trafi na konta 2 organizacji wspierających badania, edukację i dostęp do usług medycznych. W tym roku są to właśnie Międzynarodowe Centrum Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym oraz Fundacja “Piękniejsze Życie”. Razem z Estée Lauder Companies pomaganie może być proste.

Zjednoczmy nasze siły, by poczynić znaczące postępy w walce z tą chorobą, wspierając badania, edukację i dostęp do usług medycznych na całym świecie.

mat. prasowy

Przeczytaj również: Jak dbać o siebie jesienią?

Zdjęcie główne: mat. prasowy

Idź do oryginalnego materiału