#FashionBiznesClass: KURS – Jak zrealizować/ wyprodukować kolekcję pod swoim logo?

fashionbiznes.pl 10 miesięcy temu

W kwietniu ruszamy z kompletnie nowym projektem skierowanym do branży mody. Otwieramy zapisy na pierwsze szkolenie z serii FashionBiznesClass: “Jak zrealizować/ wyprodukować kolekcję pod swoim logo?”. Chcesz wziąć udział? Poniżej znajdziesz link do zapisów!

ZAPISZ SIĘ NA KURS

Pierwsze z nich będzie poświęcone realizacji lub produkcji kolekcji pod własnym logo.

Jak zrealizować/ wyprodukować kolekcję pod swoim logo?

→ Kurs jest skierowany do osób, które:

  • Planują zakupy produktów fashion pod swoim logo,
  • Już realizują produkcję, ale nie do końca im to wychodzi lub chciałyby robić to lepiej (taniej, szybciej, bardziej jakościowo),
  • Rozpoczęły pracę w różnych obszarach branży fashion, i chcą lepiej zrozumieć zagadnienia związane z procesami zakupu kolekcji / produktów,
  • Planują rozpoczęcie pracy w branży fashion (studentów, kandydatów do pracy, influencerów).

→ Kurs zawiera praktyczną wiedzę o tym, jak jak startując od zera profesjonalnie zrealizować swoją kolekcję. Nie ma znaczenia, czy będzie to 1 produkt, czy cała kolekcja, 10 czy 1000 sztuk.

→ Kurs jest dotyczy obszarów: odzieży, obuwia, akcesoriów i wyposażenia wnętrz/ home decor.

PROWADZĄCA: Diana Okular

Od 20 lat w obszarze zakupów strategicznych i operacyjnych w sektorze fashion. Doświadczenia zdobywała w największych spółkach branży. W pierwszych 9 latach kariery pracując dla jednej z marek należących do LPPprzeszła drogę od stanowiska kupca do product managera, odpowiadając za procesy tworzenia produktu, kontrakty z producentami na Dalekim Wschodzie oraz ich realizację.

Zarządzała zespołami zakupowymi w najbardziej innowacyjnych spółkach branży jak Answear, Allegro i Modivo. Odpowiadała min. za negocjacje kontraktów w największymi europejskimi markami, czy realizację kolekcji private labels. Dodatkowo dzięki ponad 10 letniemu doświadczeniu w obszarze ecommerce zbudowała głębokie zrozumienie relacji pomiędzy obszarem produktu a nowoczesnymi kanałami sprzedaży.

Obecnie konsultant i doradca w obszarze produktu, zakupów i ecommerce dla marek i spółek z branży fashion.

Absolwentka kierunku Zarządzanie Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, wykładowczyni programu “Prawo i Zarządzanie w sektorze Mody” Uczelni Łazarskiego w Warszawie.

Program kursu:

  1. BIZNES I FINANSE/ Kiedy warto zrealizować produkcję własną, np pod swoim logo? Jakie korzyści, a jakie ryzyka to za sobą niesie? Jak policzyć, ile można na tym zarobić? Na co być wyczulonym? Jak określić budżet produkcji, zaplanować koszty i zyski?
  2. PREZENTACJA POMYSŁÓW/ PROJEKTÓW/ Jak przedstawić swoje pomysły/ projekty, aby były jednoznacznie zrozumiałe dla współpracowników w całym procesie? Jak pracować nad powstającymi produktami/ kolekcjami?
  3. DOSTAWCY/ Gdzie znaleźć dostawców i wykonawców? Jak ich szukać i jak porównać ich oferty? Która oferta jest tą najlepszą?Jak komunikować się i negocjować z wykonawcami i dostawcami?
  4. NARZĘDZIA zakupowe/Rozwiązania, które pomagają w procesie realizacji produkcji. Jak i po co korzystać z: kalendarza produkcyjnego, planera zakupowego i kalkulatora zakupowego?
  5. KROK PO KROKU/ Jak zrealizować produkcję dużej lub małej partii produktów – od pomysłu do towaru w magazynie. Jak przygotować branding produktów? Jak zapewnić realizację produkcji na czas i jak ją kontrolować. dla wszystkich etapu produckji – zestaw tricków ułatwiających realizację.

Dzień I

MODUŁ 1: 12 czerwca

Pierwszy moduł kursu poświęcony jest zagadnieniom związanym z przygotowaniem do realizacji kolekcji lub produktu:

  1. Aspekty finansowe i biznesowe,
  2. Przedstawienie swojego pomysłu,
  3. Znajdowanie odpowiednich wykonawców/ dostawców/ producentów,
  4. Wykorzystanie narzędzi, które ułatwiają pracę nad kolekcją.

Dzień II

MODUŁ 2: 13 czerwca

Moduł drugi to praktyczna nauka “krok po kroku” i przejście przez cały proces produkcji pod własnym logo:

  1. Planowanie i prezentację swojego projektu,
  2. Pracę nad produktem/ kolekcją (projektowanie i technologia),
  3. Współpracę z wykonawcami/ dostawcami/ producentami,
  4. Negocjacje,
  5. Rozwiązywanie problemów,
  6. Tricki ułatwiające cały proces.

KIEDY? 12-13 czerwca 2023 r.

O KTÓREJ? 9-12:00

Liczba miejsc ograniczona

Idź do oryginalnego materiału