Według danych Freelancehunt budżety na freelancing wzrosły w zeszłym roku o 51,5%, jednak korzyści z tego trendu czerpie przede wszystkim wąska grupa specjalistów z silną marką osobistą. Popularność w mediach społecznościowych staje się nową walutą profesjonalnej wiarygodności. „To już nie jest rynek pracownika. To rynek gwiazd freelancingu” – mówi Valentyn Ziuzin, prezes zarządu Freelancehunt. „Obserwujemy […]
Freelancing 2025: marka osobista freelancera

Zdjęcie: marka osobista freelancera
- Strona główna
- Zatrudnienie
- Freelancing 2025: marka osobista freelancera
Powiązane
Przerwa na papierosa w pracy dzieli i kosztuje
19 godzin temu
Co naprawdę działa w świecie benefitów pracowniczych?
23 godzin temu
Rosja uzależnia od siebie kolejny kraj Afryki
1 dzień temu
Polecane
Toronto. Startuje kanadyjski „tysięcznik”
59 minut temu
LPGK nie wystartowało w przetargu na utrzymanie palmiarni
1 godzina temu