Według danych Freelancehunt budżety na freelancing wzrosły w zeszłym roku o 51,5%, jednak korzyści z tego trendu czerpie przede wszystkim wąska grupa specjalistów z silną marką osobistą. Popularność w mediach społecznościowych staje się nową walutą profesjonalnej wiarygodności. „To już nie jest rynek pracownika. To rynek gwiazd freelancingu” – mówi Valentyn Ziuzin, prezes zarządu Freelancehunt. „Obserwujemy […]
Freelancing 2025: marka osobista freelancera

Zdjęcie: marka osobista freelancera
- Strona główna
- Zatrudnienie
- Freelancing 2025: marka osobista freelancera
Powiązane
Nie jesteś od lubienia – o presji bycia miłą w pracy
5 godzin temu
Polecane
Żywienie krów: jak sobie radzić ze zbyt suchymi paszami?
51 minut temu
Sytuacja na giełdzie – komentarz rynkowy – 05.07.2025
1 godzina temu