Gabinet Prezydenta poszukuje kandydatów na stanowisko ds. obsługi mediów społecznościowych

1 tydzień temu
Zakres podstawowych czynności: prowadzenie działań promocyjno-informacyjnych na stronach mediów społecznościowych zarządzanych przez Miasto Poznań monitorowanie treści internetowych związanych z Miastem i dbanie o pozytywny wizerunek Miast w internecie moderowanie dyskusji w mediach społecznościowych tworzenie treści fotograficznych i wideo na potrzeby miejskich mediów społecznościowych prowadzenie działań w celu zwiększania obecności miasta w mediach społecznościowych pozyskiwanie i gromadzenie informacji dotyczącej działań Urzędu, miejskich jednostek i spółek dla potrzeb publikacji w mediach społecznościowych. - Wymagania obowiązkowe: wykształcenie wyższe minimum rok doświadczenia na stanowiskach realizujących obsługę mediów społecznościowych wiedza w zakresie mediów społecznościowych , content marketingu znajomość narzędzi służących do monitoringu Internetu umiejętność tworzenia i redagowania tekstów specyficznych dla mediów społecznościowych. - Wymagania pożądane: wykształcenie wyższe minimum rok doświadczenia na stanowiskach realizujących obsługę mediów społecznościowych wiedza w zakresie mediów społecznościowych , content marketingu znajomość narzędzi służących do monitoringu Internetu umiejętność tworzenia i redagowania tekstów specyficznych dla mediów społecznościowych. - Oferty należy składać do 2025-04-23
Idź do oryginalnego materiału