Give Back Beauty przejmuje licencję na kosmetyki Zegna

fashionbiznes.pl 1 rok temu

Doświadczenie w wielu kategoriach oraz dbałość o innowacje i zrównoważony rozwój sprawiają, iż jest to idealny partner do opracowywania nowych produktów kosmetycznych zgodnych z DNA naszej marki” – skomentował Gildo Zegna. Umowa ze spółką Give Back Beauty przewiduje kreację, produkcję, marketing i dystrybucję zapachów z piemonckiego domu mody.

Zegna powierza swoje produkty kosmetyczne firmie Give Back Beauty. Włoski dom mody podpisał długoterminową umowę licencyjną na tworzenie, produkcję, marketing i dystrybucję zapachów i produktów kosmetycznych pod marką Zegna na całym świecie. To już druga licencja, którą firma kosmetyczna przejęła od koncernu The Estée Lauder (sekcja perfum została zlikwidowana w 2021 roku), zaraz po Tommym Hilfigerze.

Punktem wyjścia będą zapachy – zadeklarował Corrado Brondi, założyciel i dyrektor generalny Give Back Beauty. Nie wszystkie kategorie będą istotne, jak np. makijaż, ale w segmencie pielęgnacji i urody dla mężczyzn dużo się dzieje. Wierzymy, iż jest coś ważnego do zbudowania także w dziedzinie pielęgnacji skóry. Jednak priorytetem będą zapachy.

Zegna stworzy kosmetyki w partnerstwie Give Back Beauty

Give Back Beauty ma doświadczenie w budowaniu marki w wielu kategoriach kosmetycznych i ma na celu stworzenie odrębnej tożsamości marki. Spółka jest wyłącznym światowym licencjobiorcą produktów kosmetycznych takich marek jak Elie Saab, Philipp Plein i Iceberg oraz jest strategicznym partnerem i dystrybutorem linii kosmetyków Dolce & Gabbana, Olaplex i Billie Eilish. Ta prywatna firma, działająca w ponad 130 krajach, zatrudnia około 350 pracowników i osiąga sprzedaż netto na poziomie około 300 milionów dolarów.

Jesteśmy podekscytowani naszym nowym partnerstwem z Zegną i pewni, iż przyspieszy ono wiele naszych wspólnych strategii biznesowych, w tym związanych z etyczną przedsiębiorczością i świadomością ekologiczną” – dodał dyrektor generalny i założyciel Give Back Beauty, Corrado Brondi.

Przeczytaj również: Nowy zapach Hally Berry

Zegna rośnie w trzecim kwartale

Sprzedaż Grupy Zegna w trzecim kwartale wzrosła o 20,8 proc. dzięki wzrostowi w Chinach i pozytywnemu przyjęciu kolekcji damskiej Toma Forda na wiosnę 2024 r., którą firma produkuje w tej chwili na podstawie umowy licencyjnej z Estée Lauder.

W listopadzie ubiegłego roku Estée Lauder została nowym właścicielem marki Tom Ford, której Zegna jest licencjobiorcą odzieży męskiej od 2006 roku i której wraz z nowym kierunkiem przejęła długoterminowe zarządzanie całą działalnością związaną z działem mody, który obejmuje kolekcję męską i damską, akcesoria, bieliznę, biżuterię, odzież dziecięcą, produkty tekstylne i odzież domową.

Dowiedz się więcej: Grupa Zegna rośnie. „Opublikowane wyniki pokazują siłę naszych marek”

Idź do oryginalnego materiału