Główny Specjalista (Biuro Telekomunikacji) (Łódź, PL, 90-950)

karieranabank.pl 1 tydzień temu

W naszym zespole będziesz odpowiadać za:

  • Współpracę z klientem zewnętrznym i wewnętrznym Banku
  • Realizację projektów wdrażających nowe procesy, produkty, funkcjonalności uwzględniając trendy w rozwoju systemów informatycznych
  • Projektowanie i implementację rozwiązań informatycznych
  • Analizę funkcjonalną systemów i rekomendowanie usprawnień
  • Tworzenie systemu i testowanie systemów informatycznych

Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:

  • Cechuje Cię otwartość na poznawanie nowych technologii.
  • Posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia i uprawnienia specjalistyczne
  • Posiadasz doświadczenie w projektowaniu, wdrażaniu i utrzymaniu systemów teleinformatycznych, systemów nagrywania połączeń, systemów ContactCenter, takich jak Cisco UCM, UCCE/PCCE, Session Border Controler, Verint, Zoom/Eleveo/, Asterisk.
  • Posiadasz umiejętności pozwalające na analizę logów i rozwiązywanie napotkanych problemów, dostarczanie RCA.
  • Posiadasz dobrą znajomość architektury VoIP
  • Posiadasz dobrą znajomość protokołów VoIP, w szczególności SIP i H323
  • Posiadasz dobrą znajomość SIP Trunking, IP network (Switching and Routing)
  • Cechuje Cię samodzielność w działaniu i dobra organizacja pracy.
  • Posiadasz umiejętności interpersonalne (chęć rozwoju, zaangażowanie, inicjatywa, zdolność uczenia się, umiejętności komunikacyjne).
  • Umiesz pracować w zespole.
  • Znasz język angielski na poziomie B1/B2.

Oferujemy Ci:

  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania
  • Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach
  • Kartę MultiSport i Ubezpieczenie Grupowe na korzystnych warunkach
  • System szkoleń i programów rozwojowych
  • Dostęp do Wewnętrznej Giełdy Pracy
  • Przyjazną atmosferę w pracy
Idź do oryginalnego materiału