W naszym zespole będziesz odpowiadać za:
- Przeprowadzanie postępowań sprawdzających oraz wykonywanie czynności zmierzających do wykrywania i wyjaśniania przypadków nadużyć w procesie wnioskowania o produkt kredytowy.
- Pozyskiwanie i analizę informacji z baz danych i systemów informatycznych Banku.
- Weryfikację i analizę dokumentów z procesu kredytowego oraz informacji z instytucji finansowych, urzędów, wywiadowni gospodarczych i innych źródeł w celu minimalizowania naruszeń bezpieczeństwa.
- Współpracę z komórkami organizacyjnymi Banku i spółkami zależnymi Banku w zakresie zapobiegania nadużyciom finansowym i wewnętrznym.
- Śledzenie standardów, narzędzi i dobrych praktyk rynkowych w zakresie zapobiegania nadużyciom oraz rekomendowanie zmian do systemów, procesów oraz produktów Banku.
Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:
- Masz wykształcenie wyższe.
- Posiadasz minimum 3-letnie doświadczenie w obszarze bezpieczeństwa i dokonywaniu oceny rzetelności podmiotów gospodarczych jak i osób fizycznych.
- Masz umiejętność analitycznego myślenia w połączeniu z dokładnością w działaniu, wyciągania i formułowania wniosków oraz ich uzasadniania.
- Posiadasz umiejętność działania w warunkach stresu i pod presją czasu.
- Do swoich mocnych stron zaliczasz umiejętności komunikacyjne i interpersonalne - łatwość budowania relacji, otwartość na argumenty innych.
- Z łatwością przystosowujesz się do zmieniającego się dynamicznie otoczenia.
- Posiadasz zwięzłość i przejrzystość w konstruowaniu opinii.
Dodatkowym atutem będzie znajomość produktów oferowanych podmiotom gospodarczym.
Oferujemy Ci:
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
- Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania.
- Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach.
- Kartę MultiSport i Ubezpieczenie Grupowe na korzystnych warunkach.
- System szkoleń i programów rozwojowych.
- Dostęp do Wewnętrznej Giełdy Pracy.
- Przyjazną atmosferę w pracy.