Hailey Bieber mianowała nową prezeskę swojej marki kosmetycznej

fashionbiznes.pl 9 miesięcy temu

Rhode, marka kosmetyczna Hailey Bieber, zyskała nową prezeskę. Jest nią Lauren Ratner która awansowała ze stanowiska szefowej marki.

Hailey Bieber, żona piosenkarza Justina Biebera, wprowadziła na rynek Rhode w czerwcu 2022 r., jednak Ratner dołączyła do jej szeregów już w 2020 roku. Wcześniej zdobywała doświadczenie na stażach marketingowych w takich markach jak Reformation czy Michael Kors.

Lauren Ratner była wcześniej szefową marki (Head of Brand) w Rhode, a teraz została awansowana na stanowisko dyrektora ds. marki zaledwie kilka miesięcy po ustąpieniu dyrektor generalnej Melanie Bender.

Pomoc w budowaniu firmy była jedną z najbardziej satysfakcjonujących, ekscytujących i wymagających rzeczy, jakie kiedykolwiek zrobiłem. Ale zrobić to razem z @haileybieber i drużyną @rhode to był wielki zaszczyt. Hailey dziękuję, iż we mnie wierzysz. To było tak wyjątkowe, aby pomóc ożywić swoją wizję i dzielić się swoją pasją ze światem. Dziękujemy naszej niesamowitej ekipie – bez Was tworzone rhode nie byłoby możliwe – napisała na Instagramie.

Awans Ratner to bez wątpienia efekt jej kreatywnych działań marketingowych, które zwiększyły świadomość i widoczność Rhode w mediach społecznościowych, czyniąc ją jedną z najbardziej pożądanych marek kosmetycznych ostatniego roku. Założona przez Hailey Bieber marka sektora make-up i beauty, słynie z mlecznych w konsystencji produktów, które nadają skórze efekt „glazurowanego pączka”. Główne założenie marki Bieber to minimalistyczna pielęgnacja bazującej na kosmetykach o skoncentrowanym działaniu. Zarówno efekt glazed doughnut, jak i strawberry girl, który pomagają uzyskać kosmetyki Rodhe, zdominowały w ostatnich miesiącach media społecznościowe. Hitem sieci okazały się również peptydowe produkty do ust, przy których zwykle widnieje status „sold out”.

Przeczytaj również: Rhode Glazing Milk: nowy produkt od Hailey Bieber

Rhode przekroczył granicę 10 milionów dolarów po zaledwie 11 dniach od premiery w zeszłym roku. Jednocześnie zgromadził na liście oczekujących ponad milion rejestracji. Strategia Ratner polegała na niekonwencjonalnych współpracach, które nawiązują do popkultury. Przykładowo Rhode połączył siły z kultowymi amerykańskimi brandami, jak słynne pączki Krispy Kreme, czy Jelly Beans, kultowe smakowe fasolki.

Klient z każdą premierą jest coraz bardziej podekscytowany. To świadectwo Hailey i siły produktu, ale również marketingu i kreatywności” – podkreślała Ratner w wywiadzie z WWD. Kolejną jej strategią stało się rozważne podejście do tworzenia nowości. Choć klienci oczekiwali od Rhode kolejnych premier, Ratner twierdziła, iż z rozwagą podchodzi do wypuszczania nowych produktów. „Wypuszczając nowe produkty na rynek, stawiamy na intencyjność. Klient to czuje. Nie chcą, żeby marka zalała rynek. Klienci chcą świadomej i celowych działań” – zaznaczała.

Zdjęcie główne: WWD.com / materiał Rhode

Idź do oryginalnego materiału