Hailey Bieber mianowała nową prezeskę swojej marki kosmetycznej

fashionbiznes.pl 11 miesięcy temu

Rhode, marka kosmetyczna Hailey Bieber, zyskała nową prezeskę. Jest nią Lauren Ratner która awansowała ze stanowiska szefowej marki.

Hailey Bieber, żona piosenkarza Justina Biebera, wprowadziła na rynek Rhode w czerwcu 2022 r., jednak Ratner dołączyła do jej szeregów już w 2020 roku. Wcześniej zdobywała doświadczenie na stażach marketingowych w takich markach jak Reformation czy Michael Kors.

Lauren Ratner była wcześniej szefową marki (Head of Brand) w Rhode, a teraz została awansowana na stanowisko dyrektora ds. marki zaledwie kilka miesięcy po ustąpieniu dyrektor generalnej Melanie Bender.

Pomoc w budowaniu firmy była jedną z najbardziej satysfakcjonujących, ekscytujących i wymagających rzeczy, jakie kiedykolwiek zrobiłem. Ale zrobić to razem z @haileybieber i drużyną @rhode to był wielki zaszczyt. Hailey dziękuję, iż we mnie wierzysz. To było tak wyjątkowe, aby pomóc ożywić swoją wizję i dzielić się swoją pasją ze światem. Dziękujemy naszej niesamowitej ekipie – bez Was tworzone rhode nie byłoby możliwe – napisała na Instagramie.

Awans Ratner to bez wątpienia efekt jej kreatywnych działań marketingowych, które zwiększyły świadomość i widoczność Rhode w mediach społecznościowych, czyniąc ją jedną z najbardziej pożądanych marek kosmetycznych ostatniego roku. Założona przez Hailey Bieber marka sektora make-up i beauty, słynie z mlecznych w konsystencji produktów, które nadają skórze efekt „glazurowanego pączka”. Główne założenie marki Bieber to minimalistyczna pielęgnacja bazującej na kosmetykach o skoncentrowanym działaniu. Zarówno efekt glazed doughnut, jak i strawberry girl, który pomagają uzyskać kosmetyki Rodhe, zdominowały w ostatnich miesiącach media społecznościowe. Hitem sieci okazały się również peptydowe produkty do ust, przy których zwykle widnieje status „sold out”.

Przeczytaj również: Rhode Glazing Milk: nowy produkt od Hailey Bieber

Rhode przekroczył granicę 10 milionów dolarów po zaledwie 11 dniach od premiery w zeszłym roku. Jednocześnie zgromadził na liście oczekujących ponad milion rejestracji. Strategia Ratner polegała na niekonwencjonalnych współpracach, które nawiązują do popkultury. Przykładowo Rhode połączył siły z kultowymi amerykańskimi brandami, jak słynne pączki Krispy Kreme, czy Jelly Beans, kultowe smakowe fasolki.

Klient z każdą premierą jest coraz bardziej podekscytowany. To świadectwo Hailey i siły produktu, ale również marketingu i kreatywności” – podkreślała Ratner w wywiadzie z WWD. Kolejną jej strategią stało się rozważne podejście do tworzenia nowości. Choć klienci oczekiwali od Rhode kolejnych premier, Ratner twierdziła, iż z rozwagą podchodzi do wypuszczania nowych produktów. „Wypuszczając nowe produkty na rynek, stawiamy na intencyjność. Klient to czuje. Nie chcą, żeby marka zalała rynek. Klienci chcą świadomej i celowych działań” – zaznaczała.

Zdjęcie główne: WWD.com / materiał Rhode

Idź do oryginalnego materiału