Hörmann Konsumenckim Liderem Jakości 2024

wzp.org.pl 2 miesięcy temu

Firma Hörmann otrzymała Złote i Brązowe Godło w XIII. edycji ogólnopolskiego programu Konsumencki Lider Jakości 2024. Głosami konsumentów ponownie zajęła I. miejsce w kategorii „Bramy garażowe”, co potwierdza, iż jest marką najbardziej rozpoznawalną i cenioną przez klientów na polskim rynku. Klienci docenili także jakość i energooszczędność drzwi zewnętrznych marki Hörmann, którym przyznano Brązowe Godło w kategorii „Drzwi zewnętrzne”. W tegorocznym badaniu Konsumencki Lider Jakości prowadzonym przez redakcję Strefy Gospodarki, niezależnego dodatku do Dziennika Gazeta Prawna, wzięło udział ponad 15 tysięcy respondentów. Konsumencki Lider Jakości 2024 to ogólnopolski program promujący najlepiej oceniane firmy działające na polskim rynku. W ramach programu zbierane są opinie konsumentów na temat produktów i usług, na podstawie których tworzony jest ranking. Badanie wyłania nie tylko liderów poszczególnych branż, ale także dostarcza informacji na temat jakości wybranych produktów i usług. Odpowiada też na pytanie – dlaczego dane produkty są wybierane przez konsumentów i jakie skojarzenia budzą marki uczestniczące w badaniu? Doświadczenia klientów O uznaniu firmy Hörmann za Lidera Jakości zadecydowały wypowiedzi respondentów, w ocenie których produkty tej marki mają zarówno wysokie walory użytkowe jak i estetyczne. Klienci podkreślali doskonałą jakość, trwałość oraz elegancki design produktów Hörmann, a także akcentowali kompetencje i wiedzę pracowników firmy na temat oferowanego asortymentu. Klienci, którzy wskazywali na wysoką jakość drzwi wejściowych, zwracali szczególną uwagę na ich energooszczędność,

Idź do oryginalnego materiału