Aktorka Magdalena Różczka jest twarzą najnowszej kampanii kredytu gotówkowego VeloBanku. Ale nie tylko ona. W działaniach marketingowych wzięła także udział jej wirtualna odpowiedniczka, którą wygenerowała sztuczna inteligencja.
VeloFotka
VeloFotka to produkt kredytowy VeloBanku, który niedawno opisywaliśmy na ZgarnijPremię. Umożliwia on pozyskanie gotówki na zakup konkretnych produktów w zaledwie kilka kliknięć w mobilnej aplikacji banku. Produkt wykorzystujący sztuczną inteligencję w procesie wnioskowania wymagał równie innowacyjnej kreacji marketingowej. W jego kampanii reklamowej oprócz aktorki Magdaleny Różczki bierze udział jej cyfrowy odpowiednik.
Cyfrowa twarz kampanii
W reklamowym spocie awatar wygenerowany przez sztuczną inteligencję towarzyszy aktorce podczas zakupów finansowanych dzięki VeloFotki. Także część planu zdjęciowego została wygenerowana wirtualnie. By to zrobić, wykorzystano narzędzia używane przez producentów gier, a także ponownie sztuczną inteligencję.
„W naszej komunikacji stawiamy na innowacyjność i spójność. Dlatego prezentując tak nowatorski produkt jak kredyt na zdjęcie VeloFotka wykorzystujemy technologię również w warstwie kreatywnej. Cieszymy się, iż Magdalena Różczka nam zaufała i zdecydowała się jako pierwsza aktorka w Polsce na wystąpienie razem ze swoją cyfrową alter ego” – wskazuje Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.
Kampania swoim zasięgiem obejmie telewizję, kanały wideo oraz szeroki pakiet digitalowy. W ramach tego ostatniego wykonane zostaną działania zasięgowe na portalach horyzontalnych oraz kampanie GoogleAds i MetaAds. Kreację kampanii opracowała agencja Dentsu a spot wyprodukował Humanverse.