Jak zbudować markę pracodawcy w sektorze IT? Case study kampanii employer brandingowej „We are #TECHWIZARDS”

1 rok temu
Czy można stworzyć unikalny employer branding w czasach, gdy wszyscy walczą o uwagę specjalistów IT? Jak dotrzeć do niszowej grupy, a jednocześnie podkreślić wartości międzynarodowego przedsiębiorstwa? Poznajcie case study kampanii rekrutacyjnej „We are #TECHWIZARDS” zrealizowanej przez agencję Cape Morris!
Tło
W 2021 roku Bayer uruchomił w Warszawie Digital Hub - jednostkę skupioną na innowacyjnych rozwiązaniach cyfrowych, łączącą atmosferę start-upu i zaplecze międzynarodowego przedsiębiorstwa. Digital Hub Warsaw at Bayer odpowiedzialny jest za inicjowanie i wdrażanie rozwiązań, które przyczyniają się do rozwoju trzech głównych departamentów – Crop Science (sektor rolniczy), Pharmaceuticals (sektor farmakologiczny) i Consumer Health (sektor zdrowia publicznego).
To, co wyróżnia Digital Hub Warsaw od tradycyjnych firm IT, to nowoczesna kultura pracy, stawiająca na kreatywność,...
Idź do oryginalnego materiału