Justyna Duszyńska (Httpool Polska): Kiedyś do pewnego "dobrego tonu" należało, by marki były "apolityczne". Teraz to się diametralnie zmienia

1 rok temu
– Szczerość, prawda przekazu, adekwatnie dobrany język komunikacji oraz uczciwe podejście marki – „bez ściemy” – to jest klucz do sukcesu, jeżeli chodzi o dotarcie do Gen Z – na temat charakterystyki Zetek i ich oczekiwań względem marek rozmawiamy z Justyną Duszyńską, CEO Httpool Polska. Jak scharakteryzowałaby Pani pokolenie Z?
Zaczęłabym od krótkiego wyjaśnienia – bo czasami w różnych dyskusjach odnoszę wrażenie, iż pokolenie Z wciąż traktuje się trochę jak „dzieciaki”, a zarazem jak pewną niszę. Tymczasem musimy zdać sobie sprawę, iż za granice tej generacji przyjmuje się z grubsza lata urodzeń z przedziału 1995 - 2012, czyli najstarsze „Zetki” mają już ponad 25 lat. I patrząc szerzej – osoby poniżej 25. roku życia, (a więc pokolenie Z i pokolenie Alfa) stanowią ponad 40% populacji całego świata. A te liczby oznaczają, iż ich rola w kształtowaniu świata, rynku pracy, biznesu, trendów konsumenckich już jest bardzo duża, a naturalnie będzie coraz ważniejsza, niedługo –...
Idź do oryginalnego materiału