Karty podarunkowe dla pracowników od Booksy

2 tygodni temu
Zdjęcie: Karty podarunkowe dla pracowników


Booksy – największy na świecie marketplace branży beauty – wprowadził do swojej oferty karty podarunkowe, które są zarówno wyjątkowym prezentem dla bliskiej osoby, jak i… unikalnym benefitem dla pracowników. Karty można nabyć bezpośrednio w aplikacji Booksy, a odbiorcy biznesowi chcący obdarować nimi swój zespół mogą dokonywać zamówień poprzez dedykowaną stronę. Tym samym nowe rozwiązanie otwiera drzwi do tysięcy salonów beauty.

Wirtualna karta podarunkowa Booksy działa na terenie całej Polski, a obdarowana nią osoba może sama wybrać, kiedy i z którego salonu beauty chce skorzystać. Czy nowe rozwiązanie zrewolucjonizuje branżę?

Karty podarunkowe dla pracowników: Odpowiedź na potrzeby klientów

Już ponad 7,5 miliona osób w Polsce używa Booksy do rezerwacji usług z branży beauty. Na platformie znajduje się także co drugi biznes należący do tego sektora.

Karta podarunkowa, którą Booksy wprowadziło 1 października 2024, to odpowiedź na oczekiwania rosnącej grupy klientów poszukujących nietuzinkowych rozwiązań prezentowych.

Idealna zarówno dla osób prywatnych, chcących sprawić wyjątkowy upominek bliskim, jak i dla firm, które szukają nowoczesnych benefitów dla pracowników i partnerów biznesowych. Wirtualna karta, wysyłana natychmiast po zakupie w formie e-maila, stanowi synonim komfortu i wygody. To innowacyjny sposób na elegancki prezent, dopasowany do potrzeb współczesnych użytkowników.

Polska jest pierwszym rynkiem, na który wprowadzamy kartę podarunkową – mówi Przemysław Barszcz, Country Manager Booksy Polska. – To realizacja naszej strategii i kolejny dowód na to, iż Booksy stawia na rozwój aplikacji, przekształcając ją w kompletną platformę do zarządzania rezerwacjami online – od momentu zarezerwowania wizyty, aż po płatność i rozliczenie – dodaje.

Karty podarunkowe dla pracowników: Okazja do współpracy z innymi markami

Karty podarunkowe Booksy sprawdzą się również jako nagrody w konkursach organizowanych przez firmy, a także jako element programów lojalnościowych lub innych działań promocyjnych. To doskonałe rozwiązanie wspierające nawiązywanie długotrwałych współprac z markami, wspólne pozyskiwanie klientów i dążenie do rozwoju. Wpłynie to pozytywnie na wizerunek firmy, która dba o swoich pracowników, klientów i partnerów biznesowych.

Karty podarunkowe dla pracowników i korzyści dla usługodawców

Celem Booksy jest również zapewnienie wzrostu przychodów usługodawcom. Dzięki karcie podarunkowej salony beauty przede wszystkim poszerzą bazę swoich klientów – z ich oferty skorzystają m.in. pracownicy dużych firm oraz osoby obdarowane kartą, np. z okazji różnego rodzaju świąt i uroczystości. Twórcy rozwiązania podkreślają też, iż klienci zwykle decydują się na usługi, których koszt przekracza wartość karty, co dodatkowo pozytywnie wpłynie na dochody partnera.

To jednak nie wszystko. Booksy ułatwiło użytkownikom aplikacji proces wyszukiwania salonów, które akceptują karty podarunkowe. Ich profile są wyróżnione dzięki specjalnej odznaki i wyświetlają się w wyszukiwarce Booksy wśród rekomendowanych usługodawców. – Nasza karta podarunkowa już dziś budzi duże zainteresowanie i jesteśmy przekonani, iż stanie się ulubioną kartą podarunkową klientów indywidualnych, jak i wielu firm – podsumowuje Przemysław Barszcz.

Idź do oryginalnego materiału