Kaufland rekrutuje do programu praktyk letnich

1 miesiąc temu

Udział w praktykach czy stażach już w czasie studiów to niezwykle istotny krok w budowaniu przyszłej kariery zawodowej. Duże i stabilne przedsiębiorstwa, takie jak Kaufland, oferują studentom interesujące stanowiska, które pozwalają zdobyć konkretne praktyczne umiejętności i poznać od wewnątrz sposób funkcjonowania międzynarodowej organizacji.

Naszym celem jest przekazanie młodym ludziom dużej dawki praktycznej wiedzy i przybliżenie rzeczywistej pracy w danym obszarze, na konkretnym stanowisku, pod okiem profesjonalistów z doświadczeniem. W trakcie praktyk studenci mierzą się z ciekawymi i odpowiedzialnymi zadaniami oraz biorą udział w rozwojowych projektach i konkursach. W ten sposób zdobywają nowe umiejętności, poszerzają posiadane kompetencje i weryfikują wiedzę nabytą podczas studiów. Oferujemy im również wynagrodzenie w wysokości 5000 zł brutto – mówiMałgorzata Ławnik, dyrektor Pionu Personalnego w Kaufland Polska.

Praktyczne plany na lato

Letnie praktyki w Kaufland rozpoczną się 1 lipca i potrwają do 30 września br. W pierwszych dniach studenci przejdą proces onboardingu – zapoznają się z firmą, omówią z opiekunem plan praktyk i wezmą udział w spotkaniu integracyjnym. W kolejnych miesiącach poza codziennymi obowiązkami odwiedzą centrum dystrybucyjne w Woli Krzysztoporskiej, wezmą udział w tematycznych spotkaniach warsztatowych prowadzonych przez ekspertów firmy oraz zaprezentują wyniki konkursowych projektów, nad którymi będą pracować w grupach w ciągu całych praktyk.

Aby wziąć udział w rekrutacji na praktyki letnie w Kaufland, należy aplikować na stronie www.kariera.kaufland.pl.

Kaufland wychodzi naprzeciw młodym

Chcąc spotykać się z młodym pokoleniem i rekrutować najlepszych kandydatów nie tylko na letnie praktyki, Kaufland pozostaje aktywny tej wiosny, organizując lub włączając się w liczne wydarzenia. Na każdym z eventów obecni będą przedstawiciele Pionu Rekrutacji oraz działów, do których mogą aplikować osoby zainteresowane praktykami. Na początku marca firma zorganizowała warsztaty dla studentów Politechniki Wrocławskiej w centrali sieci. Spotkanie, które 5 marca przeprowadzili eksperci Departamentu Marketingu, poświęcone było współczesnym formom komunikacji marketingowej, czyli o tym, jak korzystać z przestrzeni digitalowej i social mediowej w codziennej komunikacji korporacyjnej.

Kaufland brał udział również w Mostach Ekonomicznych, cyklicznej inicjatywie międzyuczelnianej realizowanej w najlepszych wyższych szkołach ekonomicznych w Polsce. W ramach tego wydarzenia 6 marca na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu wystąpiła z wykładem Agnieszka Stelmaszek, dyrektorka Pionu Zaopatrzenia w Kaufland, która opowiadała o umiejętności podtrzymywania motywacji w pracy w korporacji, work-life balance, budowaniu siebie i dobrych relacji w firmie.

Z kolei 7 marca Kaufland uczestniczył w targach Talent Days we Wrocławiu. Sieć jako partner strategiczny przygotowała dwa wydarzenia wypełnione praktycznymi poradami. Poprowadziły je doświadczone rekruterki, które uczestniczyły w ponad tysiącu rekrutacjach. Pierwsze to spotkanie typu round table, czyli otwarta dyskusja o tym, jakich błędów unikać podczas szukania pracy. Drugie – wykład Talent Class z praktycznymi poradami dotyczącymi najczęstszych zadań i metod rekrutacji. Na dużym stoisku firmy na uczestników targów czekała również strefa relaksu ze świeżymi sokami.

Wiosenny cykl wydarzeń dla studentów i absolwentów z udziałem Kauflandu zamkną Targi Pracy na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, które odbędą się 10 kwietnia. Jest to cykliczne wydarzenie, na którym sieć handlowa jest stałym gościem. Jak co roku będzie można tu porozmawiać z przedstawicielami firmy o aktualnych ofertach pracy i możliwościach rozwoju.

Nie tylko praca

Sieć aktywnie wspiera studentów nie tylko w rozwoju zawodowym, ale także w ramach różnego rodzaju inicjatyw studenckich, takich jak Autostop Race, czyli niezwykle popularny wśród studentów wyścig autostopem. W tegorocznej edycji udział weźmie ok. 2000 osób, które będą musiały dotrzeć z Wrocławia do Katalonii. Kaufland jako partner strategiczny wesprze uczestników poczęstunkiem w strefie przygotowania oraz na mecie, a w trakcie wyścigu studentom towarzyszyć będą również Ambasadorzy Kaufland.

Źródło: Kaufland Polska Markety

Opr. AM

Idź do oryginalnego materiału